Live Results Assembly Elections 2018

فیفا ورلڈ کپ 2018 : روس کا دھماکہ خیز آغاز، سعودی عرب کو پانچ ۔ صفر سے دی شکست

گزشتہ چند برسوں میں ڈوپنگ کے تنازعات کا سامنا کررہے فیفا ورلڈ کپ میں سب سے نچلی رینکنگ کے ساتھ اترے میزبان روس نے ٹورنامنٹ میں دھماکہ خیز شروعات کرتے ہوئے افتتاحی مقابلے میں سعودی عرب کو گروپ اے میں پانچ۔صفر سے پیٹ دیا۔

Jun 14, 2018 11:19 PM IST | Updated on: Jun 14, 2018 11:19 PM IST

ماسکو: گزشتہ چند برسوں میں ڈوپنگ کے تنازعات کا سامنا کررہے فیفا ورلڈ کپ میں سب سے نچلی رینکنگ کے ساتھ اترے میزبان روس نے ٹورنامنٹ میں دھماکہ خیز شروعات کرتے ہوئے افتتاحی مقابلے میں سعودی عرب کو گروپ اے میں پانچ۔صفر سے پیٹ دیا۔روس اور سعودی عرب کے اس مقابلے سے فٹ بال مقابلے کی شروعات ہو گئی ہے اور لوذنيكي اسٹیڈیم میں کھیلے گئے اس میچ میں روس نے 80 ہزار شائقین کی موجودگی میں شاندار جیت سے ناقدین کو زبردست جواب دے کر خاموش کردیا جو روس کو بے حد کمزور تصور کر رہے تھے اور یہ دعوی کر رہے تھے کہ روس پہلے ہی راونڈ میں باہر ہو جائے گا۔

روس اور سعودی عرب کے گروپ اے میں مصر اور سابق فاتح اروگوئے جیسی ٹیمیں ہیں اور روس نے اس جیت سے ناک آؤٹ راؤنڈ میں پہنچنے کی اپنے امکان کو مضبوطی دے دی ہے۔روس 32 ٹیموں کے ورلڈ کپ میں سب سے نچلی رینکنگ کی ٹیم کے طور پر اتری لیکن اس کی شروعات بہترین رہی۔واضح رہے روس 2008 سے کسی بھی ٹورنامنٹ میں گروپ مرحلے سے آگے نہیں نکل سکا ۔

فیفا ورلڈ کپ 2018 : روس کا دھماکہ خیز آغاز، سعودی عرب کو پانچ ۔ صفر سے دی شکست

عالمی درجہ بندی میں روس جہاں 67 ویں نمبر پر ہے وہیں سعودی عرب کی رینکنگ 64 ہے۔ سعودی عرب نے بھی اچھے کھیل کا مظاہرہ کیا لیکن اس کے کھلاڑی روسی کھلاڑیوں کے جوش کی برابری نہ کر سکے۔روس نے میچ کے 12 ویں منٹ میں برتری حاصل کرلی جب یوری گینجسكي نے ہیڈر سے گول داغا۔22 سال کے الیگزینڈر گولوون کے شاندار کراس پر گینجسكي نے زبردست ہیڈر لگاتے ہوئے گول کیا۔

ڈینس چیريشیو نے آدھے وقت سے ٹھیک پہلے بائیں پاؤں کے شاٹ سے اسکور دو۔صفر کر دیا۔ارٹیم کے دجيبا نے متبادل کھلاڑی کے طور پر میدان کے اندر آنے کے 89 سیکنڈ کے اندر اندر 71 ویں منٹ میں روس کا تیسرا گول ہیڈر سے کر دیا۔چیريشیو اور گولوون نے انجري ٹائم میں دو گول داغ كر روس کو پانچ۔صفر سے جیت دلا دی۔ روس نے اس کے ساتھ ہی ورلڈ کپ کے پہلے میچ میں بہترین کارکردگی کی برابری کر لی۔ برازیل نے 1954 میں میکسیکو کو پانچ۔صفر سے شکست دی تھی۔

Loading...

Loading...

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز