کولمبیا میں شدید بارش کے بعد تودے گرنے سے 252 افراد ہلاک ، آبی سطح میں کافی اضافہ

Apr 02, 2017 09:29 AM IST | Updated on: Apr 02, 2017 09:30 AM IST

بگوٹا: جنوبی امریکی ملک کولمبیا کے موكوا شہر میں تودے گرنے سے کم از کم 254 افراد ہلاک ہو گئے ہیں۔ بھاری بارش کے بعد دریاؤں کی آبی سطح کافی بڑھ گئی ہے جس کے بعد مغربی پٹومايو صوبے میں دریاؤں کا پانی، کیچڑ اور پتھر سڑکوں پر آ گئے ہیں۔ تودے گرنے کے بعد اپنے والد کی تلاش کر رہے ایک مقامی رہائشی میريو اسالا نے کہا کہ یہاں تیز بارش ہوئی ہے جو صبح 11 بجے سے شام ایک بجے کے درمیان زیادہ ہوئی۔میری ایک رشتہ دار بھی اس میں زخمی ہو گئی، انہیں سر میں چوٹ لگی ہے لیکن وہ محفوظ ہیں۔

صوبے کے میئر جوس انٹونيو کاسترو نے کہا کہ گھنٹوں ہوئی بھاری بارش کی وجہ سے بہت سی ندیاں لبالب بھر گئی تھیں ،جس کے بعد دارالحکومت مكوا کی سڑکوں اور گھروں میں کیچڑ بھر گیا۔انہوں نے کہا کہ یہ ایک بڑا علاقہ ہے۔بہت سے گھروں کا ایک بڑا حصہ تودے گرنے کی زد میں آ گیا۔ اگرچہ لوگوں کو اس کی وارننگ دی گئی تھی اور انہیں اپنے گھروں سے نکلنے کے لئے کافی وقت تھا لیکن پھر بھی اس سے بہت سے گھر اس کی زد میں آ گئے۔

کولمبیا میں شدید بارش کے بعد تودے گرنے سے 252 افراد ہلاک ، آبی سطح میں کافی اضافہ

کولمبیا کے صدر جوآن مینوئل سانتوس نےتودے گرنے سے متاثر کنبوں کےتئیں دکھ کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ ہم سب متاثرین کی ہر ممکن مدد کرنے کیلئے پرعزم ہیں۔ یہ واقعہ دلدوز ہے۔ انہوں نے کہا کہ امدادی کام میں مصروف افسران لاپتہ افراد کی تلاش کرنے کا کام سرگرمی سے کر رہے ہیں اور اس کام میں تقریباً 1100 سپاہی مصروف ہیں۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز