مالی کے فوجی کیمپ پر بم دھماکے میں 42 افراد ہلاک، 100 سے زائد زخمی

گاؤ (مالی). مغربی افریقی ملک مالی کے شمالی شہر گاؤ میں ایک فوجی کیمپ کے قریب خود کش کار بم دھماکے میں کم سے کم 42 لوگوں کی موت ہو گئی اور 100 سے زائد افراد زخمی ہو گئے۔

Jan 19, 2017 08:56 AM IST | Updated on: Jan 19, 2017 08:56 AM IST

گاؤ (مالی)۔  مغربی افریقی ملک مالی کے شمالی شہر گاؤ میں ایک فوجی کیمپ کے قریب خود کش کار بم دھماکے میں کم سے کم 42 لوگوں کی موت ہو گئی اور 100 سے زائد افراد زخمی ہو گئے۔ مرنے والوں میں پانچ حملہ آور بھی شامل ہیں۔ فوج کے ترجمان ديارین کونے نے بتایا کہ سال کے اب تک کے اس سب سے بڑے دھماکے میں 100 سے زائد افراد زخمی ہو گئے ہیں۔ ایک مقامی شہری نے کہا، ’’یہ بہت خوفناک ہے۔ جب یہ دھماکہ ہوا اس کے بعد تمام لوگ وہاں جمع ہو گئے تھے اور اس نے وہاں پر لاشوں کے کئی ٹکڑے ٹکڑے دیکھے’’۔

ترجمان نے بتایا کہ یہ خودکش دھماکہ صبح نو بجے سے تھوڑی دیر پہلے کیا گیا اور اس وقت وہاں 600 فوجیوں كو جمع هونا تھا لیکن ان حملہ آوروں نے وہاں موجود لوگوں پر اپنی گاڑی چڑھا دیئے اور اس کے بعد خود کش حملے کو انجام دیا۔

مالی کے فوجی کیمپ پر بم دھماکے میں 42 افراد ہلاک، 100 سے زائد زخمی

صدر ابراہیم بوباكار كتا نے اس واقعہ کے بعد تین دن کے قومی سوگ کا اعلان کیا ہے۔

اس کیمپ سرکاری فوجیوں اور مختلف مسلح باغی گروپوں کی رہائش گاہیں تھیں۔ یہ سب یہاں پر مشترکہ طور پر گشت بھی لگاتے تھے۔ فرانس کے وزیر داخلہ برونو لیراکس نے اسے ’زیادہ اور وسیع علامتی دھماکہ‘ بتایا۔ انہوں نے صدر فرانسواں اولاند کے ساتھ ایک دن پہلے ہی اس علاقے کا دورہ کیا تھا۔

Loading...

Loading...

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز