امریکہ میں ایف بی آئی کے ڈائریکٹر برخاست ، ناراض تھے صدر ڈونالڈ ٹرمپ

May 10, 2017 09:41 AM IST | Updated on: May 10, 2017 09:41 AM IST

واشنگٹن : امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ نے ملک کی انٹیلی جنس اور سیکورٹی ایجنسی فیڈرل بیورو آف انویسٹی گیشن کے ڈائریکٹر جیمز كمے کو برخاست کر دیا ہے۔ جیمز كمے صدارتی انتخابات کے نتائج کو متاثر کرنے کے لئے ٹرمپ کے صدارتی انتخابات کی مہم کی روس سے سانٹھ گانٹھ کے معاملے کی تحقیقات کر رہے تھے ۔ ٹرمپ نے کہا کہ انہوں نے انتخابات کے دوران ای میل اسکینڈل کو مناسب طریقے سے نہ ہینڈل کرنے کی وجہ سے كمے کو نکال دیا ہے ۔ اس ای میل اسکینڈل میں صدارتی انتخابات میں امیدوار ہلیری كلٹر کے میل بھی سامنے آئے تھے۔

ہلیری کلنٹن کے اوباما حکومت کے دوران سکریٹری آف اسٹیٹ رہتے ایک نجی ای میل سرور کے استعمال کی انکوائری ٹھیک سے نہ کرنے کو لے کر كمے کی تنقید ہوتی رہی ہے ۔ ٹرمپ نے كلنٹن پر مجرمانہ معاملہ درج نہ کرنے کو لے کر پہلے كمے کی تنقید کی تھی ، لیکن بعد میں انہوں نے كمے کی تعریف بھی کی تھی ۔

امریکہ میں ایف بی آئی کے ڈائریکٹر برخاست ، ناراض تھے صدر ڈونالڈ ٹرمپ

File Photo

ساتھ ہی یہ بھی کہا جا رہا ہے کہ وہائٹ ہاؤس كمے کو نکال کر ایف بی آئی کی جانچ کو سست کرنے کی کوشش کر رہا ہے ۔ تاہم وہائٹ ہاؤس کی جانب سے کہا گیا ہے کہ اس فیصلے کے پیچھے کوئی سیاسی منشا نہیں ہے۔

انتخابات میں رکاوٹ کا لگا تھا یہ الزام

ایف بی آئی نے جنوری میں اپنی ایک رپورٹ میں کہا تھا کی روس کے صدر ولادمر پوٹن نے ٹرمپ کو مدد کرنے کے لئے 2016 کے انتخابات میں گڑبڑی کرنے کی کوشش تھی ۔ تاہم روس اور ٹرمپ انتظامیہ بار بار ان الزامات سے انکار کرتی رہی ہے۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز