مودی حکومت کو جھٹکا ، ایشیائی ترقیاتی بینک نے ہندوستان کی ترقی کےاندازہ کو کو کیا کم ، 6.7 کا لگایا تخمینہ

Dec 13, 2017 05:10 PM IST | Updated on: Dec 13, 2017 05:11 PM IST

منیلا: ایشیائی ترقیاتی بینک (اے ڈی بی) نے رواں مالی سال کے لئے ہندوستان کی ترقی کےاندازہ کو سات فیصد سے کم کرکے 6.7 فیصد کر دیا ہے۔ اے ڈی بی نے آج یہاں’ ایشیا ڈیولپمنٹ لینڈ اسکیپ‘ جاری کیا جس میں کہا گیا ہے کہ گڈز اینڈ سروس ٹیکس (جی ایس ٹی) سے منسلک چیلنجوں، زرعی شعبے میں پیداوار کم ہونے کے خطرات اور نوٹ بندي سے جاری اثرات کی وجہ سے ترقی کا اندازہ گھٹایا گیا ہے۔ رپورٹ کے مطابق-’’مالی سال 2017-18کی پہلی سہ ماہی میں کمزور ترقی کی شرح، گزشتہ سال نومبر میں کی گئی نوٹ بندي کے سرپلس اثرات، گڈز اینڈ سروس ٹیکس کے ساتھ منسلک چیلنجز اور زرعی شعبے سے وابستہ خطرات کی وجہ سے اب معیشت کے 6.7 فیصد کی شرح سے بڑھنے کا اندازہ ہے جو (ستمبر میں جاری) اپ ڈیٹ کے سات فیصد کے اندازہ کے مقابلے میں کم ہے‘‘۔اے ڈی بی نے اگلے مالی سال کے لئے بھی ہندوستان کی ترقی اندازہ 7.4 فیصد سے کم کرکے 7.3 فیصد کر دیا ہے. اس کے لئے خام تیل کی قیمتوں میں تیزی سے ہو رہے اضافہ اور نجی سرمایہ کاری کے زور نہیں پکڑنے کے لیے اہم وجہ بتائی گئی ہے. رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ خام تیل کی قیمتیں بڑھنے سے مالی دباؤ بڑھے گا۔

رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ گزشتہ مالی سال میں ہندوستان کی ترقی کی شرح 7.1 فیصد رہی تھی اور اس معاملے میں اس نے چین کو شکست دی تھی. چین کی ترقی کی شرح 2016 میں 6.7 فیصد رہی تھی. لیکن، اس سال ایک بار پھر چین کے ہندوستان سے آگے نکل جانے کا امکان ہے. ستمبر میں جاری اپ ڈیٹ میں اے ڈی بی نے چین کی ترقی کی شرح 6.7 فیصد رہنے کا اندازہ ظاہر کیا تھا جسے تکمیل رپورٹ میں بڑھا 6.8 فیصد کر دیا گیا ہے۔اگلے مالی سال کے لئے چین کی ترقی اندازہ 6.4 فیصد پر رکھا گیا ہے.

مودی حکومت کو جھٹکا ، ایشیائی ترقیاتی بینک نے ہندوستان کی ترقی کےاندازہ کو کو کیا کم ، 6.7 کا لگایا تخمینہ

ہندوستان کے بارے میں کہا گیا ہے کہ جی ایس ٹی میں کمپنیوں کے لئے قوانین سہل کرنے سے رواں مالی سال کی تیسری اور چوتھی سہ ماہی میں ترقی کی شرح بڑھے گی۔ ساتھ ہی سرکاری بینکوں کی دوبارہ سرمایہ کاری اور ان کے بیلنس شیٹ کو بہتر بنانے کے اقدامات کا اثر بھی نظر آئے گا۔ اس کے علاوہ عالمی ماحول بھی سازگار بنا ہوا ہے۔پورے ایشیا کی ترقی کااندازہ رواں مالی سال کے لئے ستمبر کے 5.9 فیصد سے بڑھا کر چھ فیصد کر دیا گیا ہے. اگلے مالی سال کے لئے اسے 5.8 فیصد پر رکھا گیا ہے۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز