نیویارک میں کورٹ میرج کے بعد معشوقہ کا بھوپال میں قتل، لاش کو گھر میں دفنایا

Feb 04, 2017 10:14 AM IST | Updated on: Feb 04, 2017 10:15 AM IST

نئی دہلی۔ دوستی، پیار اور شادی کے بعد گرل فرینڈ سے بیوی بنی لڑکی کے قتل کا ایک سنسنی خیز معاملہ سامنے آیا ہے۔ ملزم شوہر نے قتل کے بعد بیوی کی لاش کو گھر میں ہی دفن کر اس کے اوپر خود ہی سيمنٹ-كنکریٹ کا چبوترہ بنا دیا۔ معاملہ مدھیہ پردیش کے دارالحکومت بھوپال کا ہے۔ یہاں مغربی بنگال پولیس ریاست کے باكورا ضلع میں رہنے والی آکچھا شویت کی تلاش میں پہنچی تھی۔ شویت کے والد نے باكورا ضلع میں اپنی بیٹی کی گمشدگی کا کیس درج کروایا تھا۔

شویت کے والد نے پولیس کو بتایا تھا کہ وہ کسی ادے داس نام کے نوجوان کے ساتھ بھوپال کے گووندپورا تھانہ علاقے میں رہ رہی ہے۔ اس اطلاع کی بنیاد پر باكورا پولیس کی ایک ٹیم دارالحکومت پہنچی۔

نیویارک میں کورٹ میرج کے بعد معشوقہ کا بھوپال میں قتل، لاش کو گھر میں دفنایا

مقامی پولیس کی مدد سے ساکیت نگر علاقے میں ادے داس کا پتہ لگایا گیا، جس کے بعد اسے پوچھ گچھ کے لئے حراست میں لیا گیا۔ پولیس کے سختی سے پوچھ گچھ کرنے پر ادے داس نے شویت کا قتل کر گھر میں ہی چبوترہ بنا کر اسے دفن کرنے کی بات کا اعتراف کر لیا۔

اس کے بعد پولیس نے جمعرات شام سے چبوترہ کو توڑنے کا کام شروع کیا۔ بہت مضبوط طریقے سے بنائے گئے چبوترہ کو توڑ کر لاش نکالنے کے لئے پولیس کو کئی گھنٹے تک مشقت کرنی پڑی۔ آدھی رات کے بعد لاش کو باہر نکالا جا سکا۔

ملزم نے بتایا کہ وہ اور شویت 2007 سے ایک دوسرے سے واقف تھے۔ ابتدائی شناخت دوستی اور پھر پیار میں بدل گئی۔ ملزم کی مانیں تو دونوں نے سال 2015 میں امریکہ کے نیویارک شہر میں کورٹ میرج کر لی تھی۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز