ہاردک پٹیل کا کسی بھی سیاسی پارٹی میں شمولیت سے انکار

گجرات کے پاٹيدار اور کسان تحریک کے لیڈر ہاردک پٹیل نے کہا ہے کہ وہ کسی بھی قومی پارٹی کی رکنیت قبول نہیں کریں گے۔

Apr 08, 2018 07:08 PM IST | Updated on: Apr 08, 2018 07:08 PM IST

اجین: گجرات کے پاٹيدار اور کسان تحریک کے لیڈر ہاردک پٹیل نے کہا ہے کہ وہ کسی بھی قومی پارٹی کی رکنیت قبول نہیں کریں گے۔ وہ صرف اپنی تحریک میں تعاون کرنے والی پارٹی کا ساتھ دیں گے۔مسٹر پٹیل مدھیہ پردیش کے اپنے دو روزہ دورے پر مقررہ وقت سے تقریبا دو گھنٹے تاخیر سے یہاں پہنچے۔ انہوں نے یہاں ایک ہوٹل میں صحافیوں سے بات چیت کرتے ہوئے کہا کہ وہ اب مختلف علاقوں کا دورہ کر کے تجربات حاصل کر رہے ہیں۔ کسان کے ساتھ عوام کی مشکلات و مسائل سن رہیں ہے اور مسائل کے حل کے لیے تحریک چلا رہے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ جس پارٹی کے لیڈر ان سے رابطہ کرتے ہیں، وہ ان کے ساتھ ہیں۔لیکن جب تک کسانوں اور عوام کے مسائل کا حل نہیں نکلتا، تب تک وہ کسی بھی پارٹی کی رکنیت اختیار نہیں کریں گے۔

ایک سوال کا جواب دیتے ہوئے انہوں نے کہا کہ کانگریس کے راہل گاندھی نے ان سے رابطہ کیا۔ اس لئے وہ ان کا تعاون کر رہے ہیں ہے،لیکن بھارتیہ جنتا پارٹی کے نام لئے بغیر کہا کہ اس پارٹی نے ان سے رابطہ نہیں کیا ہے۔ مدھیہ پردیش کے ہونے والے اسمبلی انتخابات میں کانگریس کی حمایت کرنے کے سوال کے جواب میں کہا کہ جيودتيہ سندھیا نوجوان ہیں، کم عمر ہیں، اس لئے ان کی حمایت کرتا ہوں۔ انہوں نے کہا کہ سابق وزیر اعلی دگ وجے سنگھ سے بھی کافی اچھے تعلقات ہیں۔انہوں نے مدھیہ پردیش میں دس سال تک حکومت چلائی ہے. وہ بھی تجربہ کار ہیں۔ اس کے ساتھ ہی انہوں نے کمل ناتھ کو بھی اچھا بتایا۔

ہاردک پٹیل کا کسی بھی سیاسی پارٹی میں شمولیت سے انکار

پاٹیدار لیڈر ہاردک پٹیل ۔ فائل فوٹو

جب ان سے صحافیوں نے پوچھا کہ کیا اسمبلی میں پاٹيداروں کو ٹكٹ دلا کر کوئی سمجھوتہ کریں گے۔ اس کے جواب میں انہوں نے کہا کہ اچھے کارکن کے لئے سفارش کریں گے۔کارکن کو ٹكٹ دینا یا نہیں دینا پارٹی کا کام ہے۔ میں تعاون ضرور کروں گا۔ ان کا مدھیہ پردیش سے پرانا رشتہ رہا ہے۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز