جھارکھنڈ: بھیڑ نے پھر ایک مسلم نوجوان کی کر دی پٹائی، ویڈیو ہوا وائرل

Aug 02, 2017 09:45 AM IST | Updated on: Aug 02, 2017 09:45 AM IST

بوکارو۔ جھارکھنڈ کے بوکارو ضلع میں ایک مسلم نوجوان کی پٹائی کا ویڈیو وائرل ہوا ہے۔ پولیس کا کہنا ہے کہ مقدمہ درج کر تحقیقات کی جا رہی ہے۔ بوكارو کی پولیس سپرنٹنڈنٹ پونم منج نے بی بی سی کو بتایا، "بھیڑ کے ہاتھوں ایک نوجوان کی پٹائی کے معاملہ میں مقدمہ درج کر لیا گیا ہے اور ملزمان کی شناخت کر انہیں گرفتار کرنے کی کوشش کی جا رہی ہے۔"

انہوں نے کہا، "ابھی تک اس معاملے میں کوئی گرفتاری نہیں ہوسکی ہے۔" پولیس نے نوجوان کو پیٹتے ہوئے دکھائی دے رہے تین لوگوں کی شناخت بھی کر لی ہے۔ متاثر نوجوان شاکر بوکارو ضلع کے كٹھارا گاؤں کے ایک کمپیوٹر سینٹر میں کام کرتا ہے۔ واقعہ پیر کی صبح کا ہے جب ایک ہجوم نے شاکر پر حملہ کیا۔ ویڈیو میں لوگ شاکر کو ننگا کرکے پیٹتے ہوئے نظر آ رہے ہیں۔

جھارکھنڈ: بھیڑ نے پھر ایک مسلم نوجوان کی کر دی پٹائی، ویڈیو ہوا وائرل

پونم منج نے بتایا، "پولیس کو ایمرجنسی نمبر 100 پر کال کے ذریعہ حملے کی اطلاع ملی تھی اور موقع پر پہنچے پولیس اہلکاروں نے نوجوان کو بھیڑ سے چھڑا کر ہسپتال میں داخل کرایا ہے۔" متاثر شاکر کی حالت نازک بنی ہوئی ہے۔ پولیس کا کہنا ہے کہ ایک نابالغ لڑکی نے شاکر کے خلاف شکایت دے کر اس پر چھیڑ چھاڑ کے الزام لگائے ہیں جس کی جانچ کی جا رہی ہے۔

وہیں شاکر کے اہل خانہ کا کہنا ہے کہ شاکر پر ہوا حملہ نفرت سے حوصلہ افزا ہے اور مارنے والے تمام لوگ دوسری کمیونٹی کے ہیں۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز