لالو یادو کو کوئی خصوصی سہولت نہیں ملے گی : جیل انتظامیہ، متعدد لیڈروں کو نہیں  دی گئی ملنے کی اجازت

رانچی کے برسا منڈا سینٹرل جیل میں بند راشٹریہ جنتا دل (آر جے ڈی) سربراہ لالو پرساد یادو سے ملاقات کرنے کے لئے پورے دن پارٹی لیڈروں اور کارکنوں کی بھیڑ لگی رہی لیکن جیل انتظامیہ نے جیل مینول کا حوالہ دیتے ہوئے ہفتے میں صرف تین لوگوں کو ہی ایک قیدی سے ملاقات کی اجازت دینے کی بات کہی

Dec 25, 2017 08:57 PM IST | Updated on: Dec 25, 2017 08:57 PM IST

رانچی: رانچی کے برسا منڈا سینٹرل جیل میں بند راشٹریہ جنتا دل (آر جے ڈی) سربراہ لالو پرساد یادو سے ملاقات کرنے کے لئے پورے دن پارٹی لیڈروں اور کارکنوں کی بھیڑ لگی رہی لیکن جیل انتظامیہ نے جیل مینول کا حوالہ دیتے ہوئے ہفتے میں صرف تین لوگوں کو ہی ایک قیدی سے ملاقات کی اجازت دینے کی بات کہی ۔

جیل سپرنٹنڈنٹ اشوک چودھری نے آج یہاں بتایا کہ جیل مینول کے مطابق کسی بھی قیدی سے صبح آٹھ سے بارہ بجے تک ہفتے میں تین لوگوں کو ہی ملنے کی اجازت دی جاتی ہے۔ آر جے ڈی کے صدر کو بھی جیل میں دیگر قیدیوں کی طرح عام سہولت دستیاب کرائی گئی ہے۔ انہوں نے بتایا کہ آج بھی چند لیڈر لالو یادو سے ملنے آئے تھے، اصول کے مطابق انہیں 10-15 منٹ ملاقات کا وقت دیا گیا اور وقت ختم ہونے پر وہ واپس چلے گئے۔جھارکھنڈ اور بہار کے مختلف علاقوں سے یہاں آنے والے آر جے ڈی لیڈران اور کارکن مسٹر یادو سے ملاقات کرنے کی کوشش کر رہے تھے، جسے دیکھتے ہوئے جیل کے نزدیک 300 میٹر تک حکم امتناع لاگو کر دیا گیا۔

لالو یادو کو کوئی خصوصی سہولت نہیں ملے گی : جیل انتظامیہ، متعدد لیڈروں کو نہیں  دی گئی ملنے کی اجازت

سینئرپولیس سپرنٹنڈنٹ کلدیپ دویدی نے آج خود جیل کے احاطے میں سکیورٹی کا جائزہ لیا اور حکام کو چاق و چوبند رہنے کی ہدایت دی۔ جیل کے باہر 300 میٹر کے دائرے میں بیریکیڈنگ کی گئی ہے اور مینول کے مطابق تین ملاكاتيو ں کو چھوڑ کر دیگر کسی کو لالو یادو سے ملنے کی اجازت نہیں دی گئی۔ اس سے پہلے کل اتوار ہونے کی وجہ سے جیل انتظامیہ نے سابق مرکزی وزیر رگھونش پرساد سنگھ سمیت دیگر آر جے ڈی لیڈروں کو آر جے ڈی صدر سے ملنے نہیں دیا تھا۔ آر جے ڈی کی ریاستی صدر اننپورنا دیوی اور پارٹی کے سینئر لیڈر بھولا یادو نے آج جیل کے اندر مسٹر لالو یادو سے ملاقات کی۔

Loading...

Loading...

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز