نکسلیوں نے بتائی چھتیس گڑھ کے سکما میں حملے کی وجہ، جاری کیا آڈیو ٹیپ

چھتیس گڑھ کے سکما ضلع میں بركاپال میں 24 اپریل کو سی آر پی ایف جوانوں پر حملہ کرنے والے ماؤنواز باغیوں نے حملے اور جوانوں کے قتل کو صحیح ٹھہراتے ہوئے ایک آڈيو کلپ جاری کیا ہے۔

Apr 28, 2017 03:49 PM IST | Updated on: Apr 28, 2017 03:49 PM IST

رائے پور : چھتیس گڑھ کے سکما ضلع میں بركاپال میں 24 اپریل کو سی آر پی ایف جوانوں پر حملہ کرنے والے ماؤنواز باغیوں نے حملے اور جوانوں کے قتل کو صحیح ٹھہراتے ہوئے ایک آڈيو کلپ جاری کیا ہے۔ مانا جا رہا ہے کہ یہ آڈيو کلپ ماؤنوازوں کے سیاسی تنظیم سی پی آئی (ایم) کی اسپیشل زونل کمیٹی نے جاری کیا ہے۔ آڈيو میں کہا گیا ہے کہ انہوں نے حکومت، اس کی 'فاشسٹ قوتوں اور آپریشن گرین ہنٹ کا جواب دینے کے لئے 11 مارچ اور 24 اپریل کو سی آر پی ایف جوانوں پر حملہ کیا ہے۔

جمعرات کو جاری 16 منٹ 42 سیکنڈ کے اس آڈيو میں ممنوعہ سی پی آئی (ایم) کے ترجمان کا کہنا ہے کہ ان کی سی آر پی ایف سے کوئی دشمنی نہیں ہے، جوانوں کا قتل اس لئے کیا گیا کیونکہ وہ سرکاری مشینری کا حصہ ہیں اور ان کی انقلاب کی راہ میں رکاوٹ بن رہے تھے۔ ترجمان نے پپلس لبریشن گوریلا آرمی کے كمانڈرس، پارٹی کیڈر اور اس حملے میں مدد کرنے والوں کی تعریف بھی کی۔

ترجمان نے دعوی کیا کی سال 2016 میں حکومت نے ان کے کیڈر کے خلاف وحشیانہ حملے کئے تھے۔ اس میں ہمارے نو افراد، گاؤں والوں اور اڑیسہ میں 21 لوگوں کو مارا ڈالا گیا تھا۔ سی آر پی ایف پر کیا گیا حملہ ان ہلاکتوں اور قبائلی خواتین کے ساتھ کی گئی جنسی تشدد کے بدلے کے طور پر دیکھا جانا چاہئے۔

خیال رہے کہ پی ایل جی اے سی پی آئی (ایم) کی ایک مسلح یونٹ ہے ، جو حکومت کا تختہ الٹنے کے لئے تشدد کے طریقوں کا سہارا لیتی ہے۔ ماؤنوازوں کی یہی یونٹ سی آر پی ایف جوانوں اور پولیس پر حملہ کرتی رہی ہے۔ ترجمان نے مزید کہا ہے کہ ہماری پارٹی حکومت کی طرف سے استحصال اور پریشان کئے گئے لوگوں کی بھلائی کے لئے ایسا کر رہی ہے۔ تنظیم نے بی جے پی حکومت پر بھی حملہ بولتے ہوئے الزام لگایا کہ حکومت کے تحفظ میں پولیس فورس قبائلیوں اور دلتوں پر ظلم اور جبر کرتے ہیں۔

نوٹ : نیوز 18 اردو اس آڈيو کلپ کی کسی بھی طرح کی صداقت کا دعوی نہیں کرتا ہے ۔ اگرچہ چھتیس گڑھ پولیس کے کچھ افسران نے ایک آڈيو کلپ جاری کئے جانے کی تصدیق کی ہے۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز