چینی میڈیا نے آمنے سامنے جنگ کی دھمکی دی، ہندوستان نے کہا 73 سڑکیں بننی ضروری

Jul 19, 2017 09:07 AM IST | Updated on: Jul 19, 2017 09:07 AM IST

نئی دہلی۔ ہندوستان -چین سرحد پر کشیدگی کے درمیان چینی میڈیا نے دھمکی دی ہے کہ سکم میں کشیدگی آمنے سامنے کی جنگ میں بدل سکتی ہے۔ گلوبل ٹائمز کی رپورٹ کے مطابق، ہندوستان ، چین اور بھوٹان ٹرانجكشن پر ہندوستانی فوج کا چینی فوجیوں کو سڑک بنانے سے روکا جانا چین کی خود مختاری میں براہ راست طور پر دخل اندازی ہے۔ ہندوستان وہاں کشیدگی پیدا کر رہا ہے۔ ان نتائج کے بارے میں سوچا جانا چاہئے، کیونکہ یہ آمنے سامنے کی جنگ میں بدل سکتا ہے۔ اس میں یہ بھی کہا گیا ہے کہ چین کو مقابلے کے لئے تیار رہنا چاہئے جو کہ طویل وقت تک چل سکتا ہے۔

تہتر سڑکیں بنا رہا ہے ہندوستان

چینی میڈیا نے آمنے سامنے جنگ کی دھمکی دی، ہندوستان نے کہا 73 سڑکیں بننی ضروری

چین کی وزارت خارجہ نے ہندوستان سے کہا ہے کہ وہ سکم سے فوری طور پر اپنی فوج ہٹائے، جس سے وہاں کشیدگی زیادہ نہ بڑھے۔ وہ اس معاملے پر دوسرے ممالک کے سفارت خانوں کو معلومات دے رہا ہے۔ وہیں ہندوستان کا کہنا ہے کہ وہ چین سرحد پر بے حد ضروری 73 سڑکیں بنا رہا ہے۔

حکمران کمیونسٹ پارٹی آف چائنا کے میڈیا گروپ کے اس اخبار نے لکھا ہے، 'چونکہ تعطل جاری ہے، لہذا چین کو طویل مدتی حالات کی شکل لے رہے تعطل سے نمٹنے کے لئے تیار رہنا چاہئے، ساتھ ہی ساتھ اسے منطقی رخ بھی برقرار رکھنا چاہئے۔ چین اس کی وکالت نہیں کرتا ہے اور ہندوستان کے ساتھ فوجی تنازعات سے بچتا ہے، لیکن چین اپنی خودمختاری کی حفاظت کے لئے جنگ کرنے سے ڈرتا نہیں ہے اور وہ خود کو طویل مدتی جدوجہد کے لئے تیار رکھے گا۔'

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز