ہندوستان سے کراری شکست کے بعد پاکستانی ٹیم میں لڑائی ! میدان پر ہی ساتھی کھلاڑیوں سے بھڑ گئے محمد عامر– News18 Urdu

ہندوستان سے کراری شکست کے بعد پاکستانی ٹیم میں لڑائی ! میدان پر ہی ساتھی کھلاڑیوں سے بھڑ گئے محمد عامر

ہندوستان سے ہار کے بعد محمد عامر کی ایک تصویر سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہی ہے ، جس میں وہ ساتھی کھلاڑیوں سے کافی ناراض نظر آرہے ہیں ۔

Jun 17, 2019 08:21 PM IST | Updated on: Jun 17, 2019 08:21 PM IST

آئی سی سی کرکٹ ورلڈ کپ 2019 میں مانچسٹر کے اولڈ ٹریفرڈ میدان پر ہندوستان نے پاکستان کو ڈک ورتھ لوئس کے حساب سے 89 رنوں سے بڑی شکست دی ۔ ہندوستان سے ہار کے بعد محمد عامر کی ایک تصویر سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہی ہے ، جس میں وہ ساتھی کھلاڑیوں سے کافی ناراض نظر آرہے ہیں ۔

ورلڈ کپ میں ہندوستان کے خلاف ہار کے بعد پاکستانی ٹیم اپنے مداحوں کے نشانے پر بھی ہے ۔ ہر کرکٹ ایکسپرٹ اور فین سرفراز احمد کی ٹیم پر سوالیہ نشان کھڑے کررہا ہے ۔ ہندوستان سے ہار کا سائیڈ افیکٹ پاکستانی ٹیم میں بھی نظر آنے لگا ہے ۔ خبروں کے مطابق مانچسٹر میں ہار کے بعد پاکستان کھلاڑی بھی ایک دسرے سے بھڑ گئے ۔

ہندوستان سے کراری شکست کے بعد پاکستانی ٹیم میں لڑائی ! میدان پر ہی ساتھی کھلاڑیوں سے بھڑ گئے محمد عامر

ہندوستان سے کراری شکست کے بعد پاکستانی ٹیم میں لڑائی ! ۔

ہندوستان اور پاکستان میچ کے بعد سوشل میڈیا پر ایک تصویر کافی وائرل ہورہی ہے ، جس میں پاکستان کے تیز گیند باز دیگر کھلاڑیوں پر غصہ کرتے نظر آہے ہیں ۔ پاکستان کے کرکٹ ایکسپرٹ اور رائٹر ساج صادق نے اپنے ٹویٹر پر ایک تصویر پوسٹ کی ہے ، جس میں محمد عامر پاکستان کے دوسرے کھلاڑیوں سے ناراض نظر آ رہے ہیں ۔ ان کے پاس ہی سرفراز احمد کھڑے ہیں ۔ حالانکہ اس تصویر سے کچھ ایسا ثابت نہیں ہوتا کہ عامر اور دیگر کھلاڑیوں کے درمیان کچھ من مٹاو ہوا ہے ۔

خیال رہے کہ محمد عامر نے ہندوستان کے خلاف ایک مرتبہ پھر اپنی اچھی گیند بازی کا جلوہ دکھایا ۔ عامر نے 10 اوورس میں 47 رن دے کر تین وکٹ لئے ، جس میں وراٹ کوہلی کا وکٹ بھی شامل تھا ۔ عامر نے دھونی اور ہاردک پانڈیا کا بڑا وکٹ بھی جھٹکا ۔

Loading...