cricket ipl 2019 funny moment ball lost between live match snm کرکٹ تاریخ میں پہلی مرتبہ ہوا ایسا، بیچ گراؤنڈ سے غائب ہوئی گیند، سامنے آیا سچ– News18 Urdu

کرکٹ تاریخ میں پہلی مرتبہ ہوا ایسا، بیچ گراؤنڈ سے غائب ہوئی گیند، سامنے آیا سچ

پنجاب کے کپتان اشون، امپائر سے گیند کے بارے میں پوچھتے نظر آئے تو اے بی ڈویلیرس یہ سب دیکھ کر ہستے رہے۔

Apr 25, 2019 08:37 AM IST | Updated on: Apr 25, 2019 08:59 AM IST

کرکٹ کے کھیل میں روز نئے ریکارڈ بنتے ہیں تو کئی پرانے ٹوٹ جاتے ہیں لیکن آئی پی ایل سیزن۔12 کے 42 ویں میچ میں جو ہوا اس پر کھلاڑیوں کو تھوڑی دیر تک تو یقین ہی نہیں ہوا۔ (تصویر۔ آئی پی ایل)۔ کرکٹ کے کھیل میں روز نئے ریکارڈ بنتے ہیں تو کئی پرانے ٹوٹ جاتے ہیں لیکن آئی پی ایل سیزن۔12 کے 42 ویں میچ میں جو ہوا اس پر کھلاڑیوں کو تھوڑی دیر تک تو یقین ہی نہیں ہوا۔ (تصویر۔ آئی پی ایل)۔

وہ ساتھی کھلاڑیوں کی طرف گیند کا اشارہ کرتے رہے لیکن کسی کو بھی پتہ ہی نہیں تھا کہ گیند ہے کہاں۔ (تصویر۔ آئی پی ایل)۔ وہ ساتھی کھلاڑیوں کی طرف گیند کا اشارہ کرتے رہے لیکن کسی کو بھی پتہ ہی نہیں تھا کہ گیند ہے کہاں۔ (تصویر۔ آئی پی ایل)۔

کرکٹ تاریخ میں پہلی مرتبہ ہوا ایسا، بیچ گراؤنڈ سے غائب ہوئی گیند، سامنے آیا سچ

فیلڈنگ ٹیم کے ساتھ۔ساتھ بلے بازی کر رہے کھلاڑی بھی تھوڑی دیر کیلئے حیران رہ گئے۔ (تصویر۔ آئی پی ایل)۔ فیلڈنگ ٹیم کے ساتھ۔ساتھ بلے بازی کر رہے کھلاڑی بھی تھوڑی دیر کیلئے حیران رہ گئے۔ (تصویر۔ آئی پی ایل)۔

پنجاب کے کپتان اشون، امپائر سے گیند کے بارے میں پوچھتے نظر آئے تو اے بی ڈویلیرس یہ سب دیکھ کر ہستے رہے۔(تصویر۔ آئی پی ایل)۔ پنجاب کے کپتان اشون، امپائر سے گیند کے بارے میں پوچھتے نظر آئے تو اے بی ڈویلیرس یہ سب دیکھ کر ہستے رہے۔(تصویر۔ آئی پی ایل)۔

جب کیمرے میں وقت آؤٹ کے بعد گیند کہاں گئی دیکھا گیا تو پتہ چلا امپائر نے ہی گیند جیب میں رکھ لی تھی اور وہ یہ بھول گئے تھے۔ (تصویر۔ آئی پی ایل)۔ جب کیمرے میں وقت آؤٹ کے بعد گیند کہاں گئی دیکھا گیا تو پتہ چلا امپائر نے ہی گیند جیب میں رکھ لی تھی اور وہ یہ بھول گئے تھے۔ (تصویر۔ آئی پی ایل)۔