cricket pakistan vs england 4th odi pakistani crickter imam ul haq has retired hurt after receiving a hard blow on the elbow from an 89mph ball from mark wood snm !انگلینڈ کے سب سے تیز گیند باز نے توڑا پاکستانی کا ہاتھ، درد سے کراہنے لگےاور پھینک دیا بلا– News18 Urdu

!انگلینڈ کے سب سے تیز گیند باز نے توڑا پاکستانی کا ہاتھ، درد سے کراہنے لگےاور پھینک دیا بلا

مارک ووڈ کی یہ گیند امام الحق کی کوہنی میں جا لگی اور وہ زخمی ہوگئے۔ گیند لگتے ہی امام الحق کی آنکھیں بھر آئیں۔ انہوں نے اپنا بلا پھینک دیا۔ اس کے بعد امام زمین پر لیٹ گئے اور درد سے کراہنے لگے۔

May 17, 2019 07:02 PM IST | Updated on: May 17, 2019 07:15 PM IST

ورلڈ کپ سے پہلے پاکستان کی ٹیم انگلینڈ کے خلاف ونڈے سیریز کھیل رہی ہے۔ 5 میچوں کی اس سیریز میں پاکستانی ٹیم ایک عدد جیت کو ترس رہی ہے۔ وہ تین میں سے دو ونڈے میچ ہاری ہے اور ایک میچ بارش کی وجہ سے رد ہوگیا تھا۔ حالانکہ پاکستان کی پریشانیاں چوتھے ونڈے میچ میں بھی ختم نہیں ہوئی اور ورلڈ کپ سے پہلے اسے بڑا جھٹکا لگا ہے۔

ناٹینگھم کے ٹرینٹ برج میں چوتھے ونڈے کے دوران اس کے اوپنرامام الحق کے چوٹ لگ گئی۔ پاکستان کی پاری کے چوتھے اوور میں امام الحق کو انگلینڈ کے تیز گیند باز مارک ووڈ نے تیز رفتار باؤنسر پھینکی۔

!انگلینڈ کے سب سے تیز گیند باز نے توڑا پاکستانی کا ہاتھ، درد سے کراہنے لگےاور پھینک دیا بلا

پاکستانہ کھلاڑی امام الحق

اس گیند پر امام الحق نے پل شاٹ مارنے کی کوشش کی لیکن وہ ناکام رہے۔ مارک ووڈ کی یہ گیند امام الحق کی کوہنی میں جا لگی اور وہ زخمی ہوگئے۔ گیند لگتے ہی امام الحق کی آنکھیں بھر آئیں۔ انہوں نے اپنا بلا پھینک دیا۔ اس کے بعد امام زمین پر لیٹ گئے اور درد سے کراہنے لگے۔ امام کی چوٹ کافی گہری لگتی ہے کیونکہ وہ اس کے بعد بلا تک نہیں اٹھا پارہے تھے۔ امام ریٹائرڈ ہرٹ ہو گئے۔

امام الحق کے زخمی ہونے کے بعد پاکستان ٹیم بیحد مایوس نظر آرہی ہے۔  اگرامام الحق کی یہ چوٹ زیادہ سنگین ہے تو یہ پاکستان کیلئے بڑا جھٹکا ہے۔ دراصل امام بیحد ہی غضب فارم میں ہیں۔ انہوں نے انگلینڈ کے خلاف برسٹل ونڈے میں 151 رنوں کی اننگ کھیلی۔ یہ امام الحق کا چھٹا ونڈے سینچری تھا۔ امام ونڈے میں سب سے تیزی سے 6 سینچری لگانے والے بلے باز ہیں۔ امام الحق نے محض 27 اننگ میں 6 ونڈے سینچری لگائیں۔ پہلے یہ ریکارڈ سری لنکا کے اپل تھرنگا کے نام تھا جنہوں نے 29 اننگ میں یہ کمال کیا تھا۔

Loading...