لائیو: ڈونالڈ ٹرمپ نے صدر کے عہدے کا لیا حلف، کہا، روئے زمین سے اسلامی دہشت گردی کو ختم کریں گے

نئی دہلی۔ 70 سال کے ڈونالڈ جان ٹرمپ نے امریکہ کے 45 ویں صدر کے عہدے کا حلف لے لیا ہے۔

Jan 20, 2017 10:27 PM IST | Updated on: Jan 20, 2017 11:32 PM IST

نئی دہلی۔ 70 سال کے ڈونالڈ جان ٹرمپ نے امریکہ کے 45 ویں صدر کے عہدے کا حلف لے لیا ہے۔ ٹرمپ کو توپوں کی سلامی دے گئی۔ ان سے پہلے مائیک پنس نے امریکہ کے نائب صدر کے عہدے کا حلف لیا۔ صدر کے عہدے کا حلف لینے پر وزیر اعظم نریندر مودی نے ڈونالڈ ٹرمپ کو مبارکباد دی۔  پی ایم مودی نے کہا کہ ہند۔ امریکہ تعلقات کو مزید مضبوط کرنے اور ہمارے تعاون کی مکمل صلاحیت کا استعمال کرنے کے لئے صدر ٹرمپ کے ساتھ کام کرنے کو لے کر میں بہت پرجوش ہوں۔

حلف لینے کے بعد ہم وطنوں سے خطاب کرتے ہوئے صدر ڈونالڈ ٹرمپ نے کہا کہ آج سے عوام حکمراں ہیں۔  یہ میری نہیں عوام کی حکومت ہے۔ ہم مل کر چیلنجز کا سامنا کریں گے۔ اب غربت اور بے روزگاری کو مٹانا ہے۔ امریکہ کے لوگوں کو اچھے اسکول اور سہولیات چاہئیں۔ امریکہ میں صنعتی دھندوں کا برا حال ہے۔

لائیو: ڈونالڈ ٹرمپ نے صدر کے عہدے کا لیا حلف، کہا، روئے زمین سے اسلامی دہشت گردی کو ختم کریں گے

ٹرمپ نے امریکی لوگوں سے کہا کہ میں آپ کی ملازمتوں کو واپس لاؤں گا۔ ہم نے دوسروں کی حفاظت کی پر اپنی نہیں کی۔ اب میں آپ کو کبھی مایوس نہیں کروں گا۔ ملک میں ابھی سے تبدیلی شروع ہوگی۔  اب پوری  دنیا میں کوئی بھی امریکہ کو نظر انداز نہیں کر سکے گا۔ ڈونالڈ نے پوری دنیا کے لوگوں کا شکریہ بھی ادا کیا۔ ٹرمپ نے کہا کہ روئے زمین سے اب کٹر اسلامی دہشت گردی کو مٹا دیں گے۔ انہوں نے کہا کہ اب بات کرنے کا وقت ختم ہو گیا ہے۔اب ایکشن کا وقت ہے۔

اس سے پہلے اس شاندار تقریب میں ٹرمپ کی تاجپوشی کی گئی۔ تقریب کے مقام پر تقریبا 10 لاکھ لوگ موجود تھے۔  پروگرام میں ڈونالڈ ٹرمپ اپنے پورے خاندان کے ساتھ پہنچے۔ حلف برداری کی تقریب میں براک اوباما کے علاوہ امریکہ کی بڑی ہستیاں بھی موجود تھیں۔ ان میں سابق صدر بل کلنٹن اور جارج ڈبلیو بش بھی شامل ہیں۔ امریکی سڑکوں پر لوگوں کا ہجوم ٹرمپ کی حمایت میں امنڈ پڑا۔ 45 ویں صدر کے طور پر حلف برداری سے پہلے ٹرمپ دعا کے لئے سینٹ جان ایپسكوپل چرچ پہنچے۔ ٹرمپ کے ساتھ ان کے خاندان کے رکن موجود تھے۔ گارجین کی رپورٹ کے مطابق، ٹرمپ اور ان کی بیوی میلانيا کا چرچ کے دروازے پر پادری نے استقبال کیا۔

Michael Pence sworn in as the vice president of the United States #DonaldTrumpInauguration pic.twitter.com/Abmkze3qPw

— ANI (@ANI_news) January 20, 2017

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز