بہار حکومت کے ملازموں کو دیوالی کا تحفہ ، ہاؤسنگ بھتہ 16 فیصد

Oct 11, 2017 08:46 AM IST | Updated on: Oct 11, 2017 08:46 AM IST

پٹنہ۔  بہار حکومت نے ساتویں ریاستی پے کمیشن کی سفارش کے تحت 16 فیصد تک رہائش گاہ الاؤنس اور طبی الاؤنس میں 800 روپے کا اضافہ سمیت دیگر مراعات کا اعلان کرکے  اپنے ملازمین کو دیوالی کا تحفہ دیا۔ کابینی سیکرٹریٹ محکمہ کے ایڈیشنل سکریٹری اوپیندر ناتھ پانڈے نے بتایا کہ وزیر اعلی نتیش کمار کی صدارت میں  یہاں ہونے والی کابینی اجلاس میں اس سلسلے میں تجویز کو منظوری دی گئی ہے۔

مسٹر پانڈے نے کہا کہ ساتویں سینٹرل پے کمیشن کی سفارش کی بنیاد پر سابق چیف سکریٹری جی. ایس كنگ کی صدارت میں قائم ریاستی تنخواہ کمیشن کی بھتوں پر کی گئی سفارش کو حکومت نے قبول کر لیا ہے۔ انہوں نے بتایا کہ اس کے تحت وائی زمرے کے پٹنہ جیسے شہروں میں ملازم اہلکاروں کو ان کے اصل تنخواہ کا 16 فیصد مکان کرایہ الاؤنس ملے گا۔ ایڈیشنل سکریٹری نے بتایا کہ اس کے علاوہ ارریہ، آرہ، اورنگ آباد، بانکا، بیتیا، بیگو سرائے، بکسر، چھپرا، ڈهري آن سون، مظفر پور، کٹیہار، مونگیر، پورنیہ، سہرسہ، سپول، دربھنگہ اور سیوان جیسے زیڈ کے شہروں میں تعینات ملازمین کو ان کے اصل تنخواہ کا آٹھ فیصد، داناپور جیسے غیر درجہ بند شہروں میں چھ فیصد اور دیہی علاقے کے بلاکوں اور تھانوں میں ملازمین چار فیصد مکان کرایہ الاؤنس حاصل کریں گے۔

بہار حکومت کے ملازموں کو دیوالی کا تحفہ ، ہاؤسنگ بھتہ 16 فیصد

بہار کے وزیر اعلیٰ نتیش کمار: فائل فوٹو۔

انہوں نے بتایا کہ قومی دارالحکومت دہلی میں، ریاست کے دفاتر میں کام کرنے والے ملازمین کا مکان کرایہ بھتہ 24 فیصد طے کیا گیا ہے۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز