بہار میں سیلاب کی تباہ کاری ، نتیش کمار نے کی وزیراعظم مودی سے مدد کی اپیل

Aug 13, 2017 07:43 PM IST | Updated on: Aug 13, 2017 07:43 PM IST

پٹنہ: نیپال اور بہار کے نشیبی علاقوں میں ہو رہی مسلسل بارش کی وجہ سے گنگا سمیت ریاست کی سات بڑی ندیوں کےسرخ نشان سے اوپر رہنے کی وجہ سے ریاست کے سات اضلاع میں سیلاب کی صورتحال انتہائی سنگین ہے۔ حالات کے پیش نظر وزیر اعلی نتیش کمار نے آج وزیر اعظم نریندر مودی سے فوری ہر ممکن مدد فراہم کرنے کے ساتھ ہی فوج سے مدد کی فریاد کی ہے۔

وزیر اعلی نے پانی سے لبالب بھرے علاقوں میں ہو رہی موسلادھار بارش اور پورنیہ، کٹیہار، ارریہ، کشن گنج، مدھوبنی، سپول، مغربی و مشرقی چمپارن اضلاع میں سیلاب کی صورتحال کے مدنظر ریاست کے چیف سکریٹری انجنی کمار سنگھ اور ڈیزاسٹر مینجمنٹ کے پرنسپل سکریٹری پرتیہ امرت کے ساتھ ایک میٹنگ کی۔ اجلاس میں انہوں نے متاثرہ اضلاع میں جاری راحتی کاموں کا جائزہ لیا اور متعلقہ حکام کو ضروری ہدایات دیں۔

بہار میں سیلاب کی تباہ کاری ، نتیش کمار نے کی وزیراعظم مودی سے مدد کی اپیل

file photo

مسٹر کمار نے ملاقات کے بعد وزیر اعظم، وزیر داخلہ راج ناتھ سنگھ اور مرکزی داخلہ سکریٹری سے ٹیلی فون پر بات کی اور انہیں متاثرہ اضلاع کی پوری صورت حال کی اطلاع دی۔ ساتھ ہی انہوں نے ہر ممکن مدد فراہم کرنے کی درخواست بھی کی۔ متاثرہ علاقوں میں ریلیف اور ریسکیو آپریشن جنگی سطح پر چلائے جانے کے لیے نیشنل ڈیزاسٹر فورس (این ڈی آر ایف) کی دس کمپنیوں اور فضائی فوج کا ایک ہیلی کاپٹر بھیجے جانے کی اپیل کی ہے۔

وزیر اعلی نے ریاست میں پہلے سے موجوداین ڈی آر ایف کی ٹیم کو فوری طور پرمتاثرہ علاقوں میں بھیجے جانے کی ہدایت دی ہے۔ سیلاب میں پھنسے ہوئے لوگوں کو محفوظ اور اونچے مقامات پر لے جانے کی ہدایت دی گئی ہے۔ متاثرہ اضلاع میں ریسکیو اور امدادی کام تیزی سے شروع کر دیئے گئے ہیں اور سیلاب میں پھنسے ہوئے لوگوں کو نکالنے کی کارروائی این ڈی آر ایف کے جوان کر رہے ہیں۔

مرکزی آبی کمیشن کے مطابق، گنڈک ڈمريا گھاٹ میں 54، باگمتی بیني باد میں 67، کملا بلان جھجھارپور میں 224، کوسی بالتارا میں 165 اور مهانندا ندی کی آبی سطح ڈھینگراگھاٹ اور جھاوا میں بالترتیب 166 اور 72 سینٹی میٹر خطرے کے سرخ نشان سے اوپر ہے۔ کوسی بسوا میں سرخ نشان سے 145 سینٹی میٹر اوپر ہے جو سال 2010 کے سب سے زیادہ پانی کی سطح سے زیادہ ہے۔ اسی طرح گنگا، گھاگھرا، گنڈک، بوڑھی گنڈک، باگمتی، ادھواراسموہ، کملا بلان، کوسی اور مهانندا ندی کی آبی سطح میں متعدد مقامات پر مسلسل اضافہ ہو رہا ہے۔

کمیشن کے مطابق، بہار میں گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران بالميكی نگر میں 141، سمستی پور میں 124، كمتول میں 150، جے نگر میں 102، ارریہ میں 85، روسڑا میں 138 اور جھجھارپور میں 102 میلی میٹر بارش ریکارڈ کی گئی ہے۔ اسی طرح چنپٹیا میں 100، کھگڑیا میں 50، حیا گھاٹ میں 126، اكمي گھاٹ میں 125، بسوا میں 140، ویر پور میں 454 اور گلگليا میں 205 میلی میٹر بارش ہوئی ہے۔ محکمہ نے اگلے 24 گھنٹے کی پیشن گوئی میں کہا کہ بہار کی تمام ندیوں کے پانی سے بھرے ہوئے علاقوں میں معمول سے درمیانہ درجے کی بارش ہو سکتی ہے۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز