پٹنہ میں ایک ہی اسٹیج پر مودی اور نتیش، کی ایک دوسرے کی جم کر تعریف

Jan 05, 2017 01:21 PM IST | Updated on: Jan 05, 2017 02:37 PM IST

پٹنہ۔ آج گرو گوبند سنگھ کے 350 ویں پرکاش اتسو کو پورے ملک میں دھوم دھام سے منایا جا رہا ہے۔ ملک کے ہر گردوارے میں عقیدت مندوں کی بھاری بھیڑ جمع ہو رہی ہے۔ گرو گوبند سنگھ کی جائے پیدائش پٹنہ میں 350 ویں پرکاش اتسو کو منانے کے لئے خصوصی انتظامات کئے گئے ہیں۔ پٹنہ صاحب گردوارے میں زیارت کے لئے ملک و بیرون ملک سے لاکھوں کی بھیڑ امڈ پڑی ہے۔ عقیدت مندوں کو کسی طرح کی پریشانی نہ ہو اس کے لئے گاندھی میدان میں مکمل عارضی شہر بسایا گیا ہے۔ پی ایم مودی بھی پٹنہ میں گرو گووند سنگھ کے 350 ویں پركاش اتسو میں شامل ہونے کے لئے پہنچے ہیں۔ پروگرام میں لالو اور نتیش بھی موجود ہیں۔ بہار انتخابات کے بعد آج پہلی بار مودی اور نتیش ایک ہی اسٹیج پر نظر آئے۔ یہاں دونوں نے ایک دوسرے کی جم کر تعریف کی۔

مودی نے کہا کہ میں یہاں شاندار انتظامات کے لئے نتیش کمار اور ریاستی انتظامیہ کا شکریہ ادا کرتا ہوں۔ تقریب کی تیاریاں نتیش خود دیکھتے تھے۔ میں نتیش کمار کی کوششوں کی تعریف کرتا ہوں۔ انہوں نے پوری دنیا کو ترغیب دی ہے۔ وہیں، نتيش نے پروگرام میں کہا کہ  ہمارے وزیر اعظم 12 سال تک وزیر اعلی بھی رہے ہیں اور انہوں نے گجرات میں شراب بندی کو مؤثر طریقے سے نافذ کیا ہے۔

پٹنہ میں ایک ہی اسٹیج پر مودی اور نتیش، کی ایک دوسرے کی جم کر تعریف

پركاش اتسو کے اہم پروگرام میں وزیر اعظم کے علاوہ کئی مرکزی وزرا بھی شرکت کر رہے ہیں۔ اس پروگرام میں پنجاب کے وزیر اعلی پرکاش سنگھ بادل، بہار کے وزیر اعلی نتیش کمار سمیت کئی دیگر ریاستوں کے وزیر اعلی بھی شامل ہو رہے ہیں۔ وزیر اعظم کی آمد کے پیش نظر پٹنہ کی سیکورٹی بڑھا دی گئی ہے۔

ادھر، گاندھی میدان میں بہار بی جے پی کے لیڈر سشیل کمار مودی، پریم کمار، مرکزی وزیر رام کرپال یادو، نند کشور یادو، ایم پی آر کے سنہا اور ونود نارائن سنگھ گاندھی میدان پہنچ چکے ہیں۔

سیکورٹی کے وسیع انتظامات

مودی کے پٹنہ دورے کے پیش نظر سیکورٹی کے وسیع انتظامات کئے گئے ہیں۔ سیکورٹی کے نقطہ نظر سے 13 ہزار پولیس اہلکاروں، 1200 مجسٹریٹ کی 24 گھنٹے کی ڈیوٹی لگائی گئی ہے۔ 69 گشتی ٹیمیں بھی مستعد ہیں۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز