منی پور میں بی جے پی نے جیتا اعتماد کا ووٹ، 33 ممبران اسمبلی نے کی حمایت

Mar 20, 2017 01:04 PM IST | Updated on: Mar 20, 2017 01:25 PM IST

امپھال۔ منی پور میں بی جے پی نے اکثریت ثابت کر لی ہے۔ 60 رکنی اسمبلی میں وزیر اعلی این بيرین سنگھ نے اعتماد کی تجویز پیش کی۔ 33 ممبران اسمبلی نے اعتماد کی حمایت کی۔

واضح رہے کہ این بيرین سنگھ نے بدھ کو وزیر اعلی کے طور پر حلف لیا تھا۔ منی پور میں حال ہی میں اختتام پذیر اسمبلی انتخابات میں بی جے پی دوسرے نمبر کی پارٹی بن کر ابھری۔ 11 مارچ کو آئے نتائج میں کانگریس کو 28 جبکہ بی جے پی کو 21 سیٹیں ملی تھیں۔ دوسرے نمبر کی پارٹی ہونے کے بعد بھی بی جے پی نے حکومت بنانے کا دعوی پیش کیا۔

منی پور میں بی جے پی نے جیتا اعتماد کا ووٹ، 33 ممبران اسمبلی نے کی حمایت

کھیم چند منی پور اسمبلی کے نئے اسپیکر مقرر

وہیں، بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کے لیڈر کھیم چند کو آج منی پور اسمبلی کے نئے اسپیکرکی حیثیت سے منتخب کیا گیا۔ مسٹر كھیم چند (54) مشہور تائكونڈو ماہر ہیں اور وہ پہلی بار سينگجامئي اسمبلی حلقہ سے ممبر اسمبلی منتخب کئے گئے ہیں۔ ریاست کے وزیر اعلی این برین سنگھ نے کہا کہ مسٹر كھیم چند متوازن شخصیت والے انسان ہیں۔ ان سے امید ہے کہ وہ منصفانہ طریقے سے کام کریں گے اور جمہوری اقدار کو برقرار رکھیں گے۔ اس موقع پر سابق وزیر اعلی اوكرام ابوبي سنگھ اور کانگریس لیڈروں کے گووند داس اور کے میگھاچندر نے مسٹر كھیم چند کے نئے اسپیکرمنتخب ہونے کا خیر مقدم کرتے ہوئے ان سے بغیر امتیازکے کام کرنے کی اپیل کی۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز