آئی پی ایل : گمبھیر و اتھپا کی شاندار اننگز ، کولکاتہ نے دہلی کو شکست دے کر پلےآف کیلئے اپنا دعوی کیا مضبوط

کولکاتا نائٹ رائڈرس نے دہلی ڈئیر ڈیولس کو جمعہ کو سات وکٹ سے شکست دےکر آئی پی ایل 10 کے پلےآف کیلئے اپنا دعوی مضبوط کر لیا۔

Apr 28, 2017 08:33 PM IST | Updated on: Apr 28, 2017 08:34 PM IST

کولکاتہ: فاسٹ بولر ناتھن كولٹر نائل (34 رن پر تین وکٹ) کی بہترین بولنگ کے بعد کپتان گوتم گمبھیر (ناٹ آؤٹ 71) اور رابن اتھپا (59) کی زبردست نصف سنچریوں سے کولکاتا نائٹ رائڈرس نے دہلی ڈئیر ڈیولس کو جمعہ کو سات وکٹ سے شکست دےکر آئی پی ایل 10 کے پلےآف کیلئے اپنا دعوی مضبوط کر لیا۔ کولکتہ نے دہلی کو چھ وکٹ پر 160 رن پر روکنے کے بعد 16.2 اوور میں ہی تین وکٹ پر 161 رنز بنا کر 22 گیند باقی رہتے یکطرفہ کامیابی حاصل کر لی۔کولکتہ کی نو میچوں میں یہ ساتویں جیت ہے اور اس نے 14 پوائنٹ کے ساتھ ٹیبل کی ٹاپ پر اپنی پوزیشن مضبوط کر لی ہے۔ پھسڈی چل رہی دہلی کی سات میچوں میں یہ پانچویں شکست ہے اور وہ چار پوائنٹس کے ساتھ آٹھویں نمبر پر ہے۔دہلی کو اگر پلےآف میں پہنچنا ہے تو اسے اپنے تمام باقی سات میچ جیتنے ہوں گے۔

ہدف کا تعاقب کرتے ہوئے کولکتہ نے سنیل نارائن (4) کو دوسرے ہی اوور میں گنوایا لیکن اس کے بعد گمبھیر اور اتھپا نے دوسرے وکٹ کے لئے 11 اوور میں 108 رن کی میچ فاتح شراکت کر ڈالی۔گمبھیر نے ٹورنامنٹ میں اپنی شاندار فارم برقرار رکھتے ہوئے چوتھی نصف سنچری بنائی اور اس کے ساتھ ہی ٹوئنٹی 20 میں 6000 رن پورے کرنے کی کامیابی حاصل کر لی۔گمبھیر نے 52 گیندوں پر ناٹ آوٹ 71 رن میں 11 چوکے لگائے۔ اتھپا نے بھی اپنا کرشمائی کارکردگی جاری رکھتے ہوئے محض 33 گیندوں پر 59 رن میں پانچ چوکے اور چار چھکے اڑائے۔اتھپا کا بھی ٹورنامنٹ میں یہ چوتھی نصف سنچری ہے۔انہوں نے گزشتہ میچ میں پنے کے خلاف 87 رن بنائے تھے۔31 سالہ اتھپا کے طوفانی اٹیک کا عالم یہ تھا کہ انہوں نے اپنے 50 رن 24 گیندوں میں ہی پورے کر لئے جبکہ گمبھیر 39 گیندوں میں 50 رن تک پہنچے تھے۔

آئی پی ایل : گمبھیر و اتھپا کی شاندار اننگز ، کولکاتہ نے دہلی کو شکست دے کر پلےآف کیلئے اپنا دعوی کیا مضبوط

کولکاتا کے 50 رنز 6.1 اوور میں اور 100 رنز 9.5 اوور میں ہی پورے ہو گئے۔اتھپا 13 ویں اوور میں رن آؤٹ ہوئے۔اس وقت ٹیم کا اسکور 117 رنز تھا۔منیش پانڈے پانچ رنز بنا کر ٹیم کے 139 کے اسکور پر آؤٹ ہوئے۔تیز گیند باز كیگسو ربادا نے نارائن اور پانڈے کو بولڈ کیا۔گمبھیر نے شیلڈن جیکسن (ناٹ آؤٹ 12) کے ساتھ كولكاتا کو جیت کی منزل پر پہنچا دیا۔ کولکتہ نے اس طرح ایڈن گارڈن میں ہدف کا تعاقب کرتے ہوئے مسلسل 13 ویں کامیابی حاصل کی۔کولکتہ کا یہ ریکارڈ 2012 سے چل رہا ہے کہ اس نے ہدف کا تعاقب کرتے ہوئے اس میدان پر کوئی میچ نہیں گنوایا ہے۔

اس سے قبل فاسٹ بولر ناتھن كولٹر نائل (34 رن پر تین وکٹ) کی بہترین بولنگ سے کولکاتا نائٹ رائڈرس نے شاندار واپسی کرتے ہوئے دہلی ڈئیر ڈیولس کی مضبوط اسکور کی طرف پیش قدمی پرآئی پی ایل 10 کے مقابلے میں جمعہ کو بریک لگا دیا تھا ۔دہلی نے چھ وکٹ پر 160 رن بنائے۔ دہلی کی ٹیم ایک وقت 14 اوور تک دو وکٹ پر 123 رن بنا کر کافی اچھی پوزیشن میں تھی لیکن اس کے بعد نائٹ رائڈرس کے بولر حاوی ہو گئے اور انہوں نے دہلی کو 160 رن تک روک دیا۔دہلی نے آخری پانچ اوور میں صرف 29 رن جوڑے اور چار وکٹ گنوا دیئے۔

Loading...

اوپنر سنجو سیمسن نے بہترین بلے بازی کرتے ہوئے 38 گیندوں میں چار چوکے اور تین چھکے لگا کر 60 رن بنائے۔شريس ایئر نے 34 گیندوں میں چار چوکوں اور ایک چھکے کی مدد سے 47 رنز کی اننگز کھیلی۔کرون نائر نے 17 گیندوں پر 15 رنز، کرس مورس نے 10 گیندوں پر 11 رنز اور انکت باونے نے 12 گیندوں پر ناٹ آوٹ 12 رن بنائے۔ سیمسن اور نائر نے پہلے وکٹ کے لئے 4.5 اوور میں 48 رن کی مضبوط شراکت کی۔نائر کو کیریبین اسپنر سنیل نارائن نے ایل بی ڈبلیو کیا۔ سیمسن نے اس کے بعد ایر کے ساتھ دوسرے وکٹ کے لئے 75 رن جوڑ ڈالے۔اس شراکت کے وقت دہلی کی پوزیشن کافی مضبوط نظر آ رہی تھی لیکن امیش یادو نے 14 ویں اوور کی آخری گیند پر سیمسن کو ایل بی ڈبلیو کر دیا۔

سیمسن نے اپنے 50 رن 32 گیندوں میں پورے کئے۔لیکن ان کا وکٹ گرنے کے بعد دہلی کے باقی بلے باز رنز رفتار کو تیز نہیں کر پائے۔كولٹر نائل نے نوجوان رشبھ پنت (چھ) کو ایل بی ڈبلیو کیا اور اسی 16 ویں اوور کی پانچویں گیند پر ایر کو بھی ایل بی ڈبلیو کر دہلی کو دوہرا جھٹکا دے دیا۔ اینڈرسن دو رنز بنا کر رن آؤٹ ہوئے جبکہ مورس کو كولٹر نائل نے اپنا تیسرا شکار بنایا۔كولٹر نائل نے چار اوور میں 34 رن پر تین وکٹ حاصل کئے۔امیش یادو نے 38 رن پر ایک وکٹ اور سنیل نارائن نے 25 رن پر ایک وکٹ لیا۔

Loading...

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز