مودی پر لالو کا شدید حملہ: یہ تاناشاہ وزیر اعظم ملک کے ٹکڑے ٹکڑے کر اسے تباہ کر دے گا

Feb 20, 2017 02:29 PM IST | Updated on: Feb 20, 2017 02:33 PM IST

پٹنہ۔ اتوار کو دیے گئے وزیر اعظم نریندر مودی کے قبرستان-شمشان والے بیان پر آر جے ڈی صدر لالو پرساد یادو نے نشانہ سادھا ہے۔ پی ایم کے بیان پر نشانہ سادھتے ہوئے لالو نے کہا کہ نریندر مودی وزیر اعظم بننے کے لائق نہیں ہیں۔ ایک اسکول پروگرام میں شرکت کرنے پہنچے لالو پرساد یادو نے کہا کہ وزیر اعظم کا اب کوئی سطح نہیں رہ گیا ہے۔ وہ بہت مایوسی میں ہیں اس لیے اناپ شناپ باتیں بول رہے ہیں۔ لالو نے کہا کہ یہ لوگ معاشرے میں فرقہ واریت پھیلانا چاہتے ہیں۔

اتنا ہی نہیں، لالو یادو نے اپنے ٹوئٹر اكاونٹ پر ٹویٹ کر بھی پی ایم مودی پر حملہ بولا ہے۔ لالو نے ایک کے بعد ایک تین ٹویٹ کئے جس میں انہوں نے لکھا کہ 'یہ تو تاناشاہ وزیر اعظم ہے۔ ملک کے ٹکڑے ٹکڑے کر تباہ کر دے گا۔ جناب آپ پی ایم ہو، اتنی اوچھی، چھوٹی اور کھوٹی باتیں نہیں کرنی چاہئیں۔

مودی پر لالو کا شدید حملہ: یہ تاناشاہ وزیر اعظم ملک کے ٹکڑے ٹکڑے کر اسے تباہ کر دے گا

لالو یادو اتنے پر ہی نہیں رکے۔ اگلے ٹویٹ میں لالو نے لکھا کہ مودی کہتے ہیں میرا کیا؟ جھولا اٹھاکر چل دوں گا، لیکن یہ نہیں بتایا کہ اس جھولے میں امبانی، اڈانی کے علاوہ اور کون کون سے جھول- جھمیلے بھرے ہوئے ہیں۔ لالو نے لکھا کہ پی ایم کو پارٹی اور بغض سے اوپر اٹھنا چاہئے۔ انہیں تکرار کی نہیں پیار کی، توڑنے کی نہیں جوڑنے کی، تباہی کی نہیں ترقی کی باتیں کرنی چاہئیں۔

بتا دیں کہ اتر پردیش کے فتح پور میں ریلی کے دوران پی ایم مودی نے کہا تھا کہ گاؤں میں قبرستان بنتا ہے تو شمشان بھی بننا چاہئے۔ رمضان میں بجلی ملتی ہے تو دیوالی میں بھی ملنی چاہئے۔ ہولی میں بجلی ملتی ہے تو عید پر بھی ملنی چاہئے۔ کوئی امتیازی سلوک نہیں ہونا چاہئے۔ کسی کے ساتھ ناانصافی نہیں ہونی چاہئے۔ مذہب اور ذات کی بنیاد پر بالکل نہیں۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز