وزیر اعلی یوگی کو ممتا حکومت کا جواب ، کولکاتہ میں شروع ہو رہی ہے گوشت کی ہوم ڈلیوری

Mar 29, 2017 11:55 PM IST | Updated on: Mar 29, 2017 11:55 PM IST

کولکاتہ : یوگی راج میں ایک طرف جہاں حکومت نے گوشت کے خلاف جنگ چھیڑ رکھی ہے، وہیں دوسری طرف مغربی بنگال کی ممتا حکومت گوشت کی ہوم ڈلیوری شروع کرنے کی تیاری میں ہے۔ میڈیا کی خبر وں کے مطابق اب کولکاتہ کے گھروں میں گوشت پہنچایا جائے گا۔ اس منصوبہ کا نام میٹ آن وہيلز رکھا گیا ہے۔ اس اقدام کا آغاز ویسٹ بنگال لائیوسٹاک ڈیولپمنٹ کارپوریشن لمیٹڈ کے مشہور برانڈ 'هرنگھتا میٹ نے کیا ہے۔

دی ہندی سیاست ڈاٹ کام کے مطابق حکام کا کہنا ہے کہ پکا ہوا نان ویج کھانا لے جانے کے علاوہ اس میں هرنگھتا پیک آئٹم بھی فروخت کئے جائیں گے۔ ممتا کے وزیر سوپن دیبناتھ نے پیر کو سالٹ لیک میں واقع ہیڈکوارٹر میں اس اسکیم کو لانچ کیا۔

وزیر اعلی یوگی کو ممتا حکومت کا جواب ، کولکاتہ میں شروع ہو رہی ہے گوشت کی ہوم ڈلیوری

کولکاتہ میں ڈلیوری کے لئے ابتدا میں تین وین رکھی گئی ہیں۔ لیکن اگر پائلٹ پراجیکٹ کامیاب رہتا ہے ، تو گاڑیوں کی تعداد بڑھا دی جائے گی اور دیگر اضلاع میں بھی سہولت فراہم کرائی جائے گی۔ایک افسر کے مطابق هرنگھتا میٹ 'برانڈ کی سیل گزشتہ کچھ سالوں میں تین گنا بڑھ گئی ہے۔

سال 2014-15 میں انہوں نے گوشت کے ذریعے 4.35 ملین کی انکم کی تھی۔ 2015-16 میں یہ اعداد و شمار 9.58 لاکھ روپے تک پہنچ گیا ہے اور اگر اس میں اهارے بنگلہ فوڈ فیسٹیول کو بھی شامل کر لیا جائے ، تو اس کی فروخت دس لاکھ تک پہنچ گئی۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز