پٹنہ کشتی حادثے میں اب تک 24 افراد ہلاک، وزیر اعظم مودی کا اظہار رنج وغم

Jan 15, 2017 09:57 AM IST | Updated on: Jan 15, 2017 10:01 AM IST

نئی دہلی۔ وزیر اعظم نریندر مودی نے پٹنہ کشتی حادثے میں ہوئی لوگوں کی موت پر رنج وغم کا اظہار کیا اور بہار کے دارالحکومت پٹنہ کا ان کا آج کا پروگرام ملتوی کر دیا گیا۔ وزیر اعظم کے دفتر نے ٹویٹ کیا کہ وزیر اعظم نے بہار میں کشتی حادثہ میں ہوئی لوگوں کی موت پر دکھ کا اظہار کیا۔ انہوں نے مرنے والوں کے خاندانوں کے تئیں تعزیت کا اظہار کیا۔

وزیر اعظم نریندر مودی نے حادثے پر افسوس ظاہر کرتے ہوئے متاثرہ خاندان کے تئیں گہری تعزیت کا اظہار کیا ہے۔ وزیر اعظم نے بھی وزیر اعظم قومی امدادی فنڈ میں سے مرنے والوں کے اہل خانہ کو 2-2 لاکھ روپے اور شدید زخمیوں کو 50 ہزار دینے کا اعلان کیا ہے۔

پٹنہ کشتی حادثے میں اب تک 24 افراد ہلاک، وزیر اعظم مودی کا اظہار رنج وغم

وزیر اعظم کے دفتر نے بتایا کہ اس حادثے کی روشنی میں، پٹنہ میں مہاتما گاندھی سیتو کے ری ڈیولپمنٹ کام کے آغاز پر ایک پروگرام کو ویڈیو کانفرنسنگ کے ذریعے ان کی طرف سے کیا جانے والا خطاب ملتوی کر دیا گیا ہے۔

پٹنہ کے ضلع مجسٹریٹ سنجے کمار اگروال نے ہفتہ کو کہا کہ ریسکیو آپریشن تاریکی کے چلتے کچھ وقت کے لئے روک دیا گیا تھا۔ وہ اتوار کی صبح بحال ہوں گے۔ انہوں نے بتایا کہ این ڈی آر ایف، ایس ڈی آر ایف، شہری انتظامیہ اور پولیس محکمہ کے افسران رات بھر اس علاقے پر نظر رکھیں گے اور صبح کشتی حادثے کی زد میں آنے والوں کی تلاش شروع کریں گے۔ ضلع مجسٹریٹ نے بتایا کہ بادی النظر میں معلوم ہوتا ہے کہ بیچ پانی میں کشتی زیادہ لوگوں کے سوار ہونے کی وجہ سے یا دیگر مقامی کشتی کی ٹکر سے ڈوب گئی۔ یہ حادثہ دوسری طرف سے سمبل پور ديرا سے تقریبا 200 میٹر کے فاصلے پر ہوا۔ اس طرف سارن ضلع کا سونپور ہے۔ بتا دیں کہ حادثے میں 24 لوگوں کی موت ہو گئی جبکہ بچائے گئے لوگوں کو ہسپتال میں بھرتی کرایا گیا ہے۔ جس وقت یہ حادثہ ہوا اس وقت کشتی میں 70 سے زیادہ افراد سوار تھے۔ معلومات کے مطابق کشتی میں سوار لوگ مکر سنکرانتی کے موقع پر ضلع انتظامیہ کی جانب سے منعقد پتنگ بازی فیسٹیول میں حصہ لینے گئے تھے اور شام کو واپس لوٹتے وقت گنگا ندی میں یہ حادثہ ہو گیا۔  

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز