لالو پرساد کے جیل جانے کے بعد تیجسوی یادو کی آر جے ڈی رہنماؤ کے ساتھ پہلی میٹنگ

راشٹریہ جنتا دل (آر جے ڈی) کے صدر لالو پرساد یادو کے چارہ گھپلے کے ایک معاملہ میں جیل جانے کے بعد آج پہلی بار پارٹی کے لیڈروں کی ہونے والی میٹنگ میں آگے کی حکمت عملی پر تبادلہ خیال کیا گیا ۔

Dec 26, 2017 10:50 PM IST | Updated on: Dec 26, 2017 10:50 PM IST

پٹنہ: راشٹریہ جنتا دل (آر جے ڈی) کے صدر لالو پرساد یادو کے چارہ گھپلے کے ایک معاملہ میں جیل جانے کے بعد آج پہلی بار پارٹی کے لیڈروں کی ہونے والی میٹنگ میں آگے کی حکمت عملی پر تبادلہ خیال کیا گیا ۔ سابق وزیر اعلی رابڑی دیوی کے یہاں دس سرکلر روڈ پر واقع سرکاری رہائش گاہ پر بہار اسمبلی میں حزب اختلاف کے رہنماتیجسوی پرساد یادو سمیت کئی سینئر لیڈروں کی تقریبا دو گھنٹے تک ہونے والی میٹنگ میں زبردست غور و خوض کیا گیا۔ میٹنگ میں یہ طے کیا گیا کہ چھ جنوری کو پارٹی کے سینئر لیڈروں کی دوبارہ ملاقات ہوگی ، جس میں بلاک سطح سے لے کر قومی سطح کے لیڈروں کو شامل ہونے کو کہا گیا ہے۔ رانچی کی مرکزی تفتیشی بیورو (سی بی آئی) کی عدالت نے مسٹر یادو کو چارہ گھپلے کے ایک معاملے میں مجرم قرار دیا ہے اور اب تین جنوری کو انہیں سزا سنائی جائے گی۔

میٹنگ کے بعد حزب اختلاف کے رہنما مسٹر یادو نے کہا کہ آر جے ڈی کے صدرمسٹر یادو کے جیل چلے جانے سے بہار کے وزیر اعلی نتیش کمار اور بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) اس غلط فہمی میں نہ رہے کہ آر جے ڈی کمزور ہو رہی ہے۔ انہوں نے کہا کہ آر جے ڈی صدر کو ایک سازش کے تحت چارہ گھپلے کے معاملے میں سزا دلواكر جیل بھجوایا گیا ہے تاکہ ان کی پارٹی کمزور ہو جائے۔ اس طرح کی سازش سے آر جے ڈی کمزور ہونے والی نہیں ہے اور جو لوگ جو ایسا سوچ رہے ہیں وہ غلط فہمی کے شکار ہیں۔ انہوں نے کہا کہ بہار کے لوگ اس سازش کو سمجھ رہے ہیں اور اب وہ سماجی انصاف کے لئے خود سے لڑنے کے لئے تیار ہیں۔

لالو پرساد کے جیل جانے کے بعد تیجسوی یادو کی آر جے ڈی رہنماؤ کے ساتھ پہلی میٹنگ

تیجسوی یادو ۔ فوٹو نیوز 18

سابق نائب وزیر اعلی نے کہا کہ وزیر اعلی مسٹر کماربدعنوانی تئیں حساس ہونے کا دعوی کرتے ہیں ، لیکن بی جے پی صدر امت شاہ کے بیٹے جے شاہ، وزیراعظم نریندر مودی کے عہد میں 16 ہزار گنا منافع کے بارے میں بات نہیں کرتے ۔ انہوں نے طنز کرتے ہوئے کہا کہ شاید گجرات وزیر اعلی کے حلف کی تقریب میں مسٹر کمار کی ملاقات مسٹر شاہ اور ان کے بیٹے سے ہوگی اور وہ ان کے بیٹے کو بھی اس معاملے میں عوام سامنے صفائی دینے کی بات کہیں گے ۔

مسٹر یادو نے کہا کہ آر جے ڈی کے صدر جیل جانے کی وجہ سے اگرچہ وزیر اعلی کمار اور بی جے پی سانس لے رہی ہے، ان کا ’کال‘ پیدا ہو گیا ہے ۔ انہوں نے کہا کہ گزشتہ بہار اسمبلی کی انتخابات میں، آر جے ڈی، جنتا دل متحدہ (جے پی آر) اور کانگریس نے ایک مینڈیٹ حاصل کیا اور بی جے پی فیصلہ کن شکست ہوئی لیکن وزیر اعلی نے اپناموقف تبدیل کرکے بی جے پی سے ہاتھ ملا لیا جو مینڈیٹ کی توہین ہے۔سابق ڈپٹی چیف منسٹر نے تعجب کا اظہار کرتے ہوئے کہا ہے کہ جنہیں حمایت ملی تھی ان کے رہنما جیل میں ہیں ۔ عوام سب دیکھ رہے ہیں اور جنہیں شکست کا سامنا کرنا پڑا، وہ اب حکومت میں ہیں۔ عوام سب کو دیکھ ر ہے ہیں اور اس طرح کے لوگوں کو سبق سکھائیں گے۔انہوں نے کہا کہ چار ہ گھپلہ 1977 سے چل رہا تھا جبکہ آر جے ڈی صدر 1990 ء میں وزیر اعلی بنے تھے۔

Loading...

مسٹر یادو نے کہا کہ سپریم کورٹ نے آر جے ڈی صدرکو اور سابق وزیر اعلی رابڑی دیوی کے آمدنی سے زائد جائیداد کے معاملے میں بری کردیا ہے۔ سپریم کورٹ نے واضح کیا تھا کہ آمدنی سے زائد ان کی جائیداد نہیں ہے ۔ انہوں نے کہا کہ صرف مسٹر یادو کی ہدایت پر چارہ گھپلہ کی تحقیقات شروع کی گئی تھی اور کئی ایف آئی آر درج ہوئی تھیں ۔اس معاملے میں سابق وزیر اعلی ڈاکٹر جگناتھ مشرا بری کیا گیا جبکہ مسٹر یادو، جنہوں نے انکوائری کا حکم دیا تھا، کو سزا دی گئی تھی۔

Loading...

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز