امریکہ کے سابق صدر جارج ایچ ڈبلیو بش اور ان کی اہلیہ اسپتال میں بھرتی

Jan 19, 2017 01:26 PM IST | Updated on: Jan 19, 2017 01:28 PM IST

واشنگٹن۔  امریکہ کے سابق صدر جارج ایچ ڈبلیو بش کو بیمار ہونے کی وجہ سے کل اچانک ہیوسٹن میں واقع اسپتال میں داخل کرایا گیا۔ سی بی ایس ہیوسٹن سے منسلک كھو ؤٹیلی ویژن نے صدر بش کے دفترکے اہم جین بیکر کے حوالے سے یہ اطلاع دی۔ تاہم  بش کو کن وجوہات کی بنا پر اسپتال میں داخل کرایا گیا، فی الحال اس کا انکشاف نہیں کیا گیا ہے۔  بش کی اہلیہ اور امریکہ کی سابق خاتون اول باربارا بش کو بھی بدن درد اور کھانسی کی شکایت کے بعد احتیاطا ً اسی اسپتال میں داخل کرایا گیا ہے۔

 بش کے دفتر کے چیف آف اسٹاف جین بیکر نے بتایا کہ 92 سالہ سابق صدر یہاں میتھڈسٹ اسپتال میں داخل ہیں۔ ان کی حالت مستحکم ہے اور ان میں بہتری آ رہی ہے۔ انہوں نے کہا کہ  بش کو اگلے دو دنوں میں اسپتال سے چھٹی مل جانے اور ان کے گھر آ جانے کی امید ہے۔ بش امریکہ کے سب سے بزرگ باحیات سابق صدر ہیں۔ 2015 میں گر نے کی وجہ سے ان کی گردن کی ہڈی ٹوٹ گئی تھی، جس کے بعد انہیں قریب کے ایک اسپتال میں بھرتی ہونا پڑا تھا۔ وہ پاركنسنس بیماری کی ایک قسم میں مبتلا ہیں اور چلنے پھرنے کے لئے وہیل چیئر کا استعمال کرتے ہیں۔

امریکہ کے سابق صدر جارج ایچ ڈبلیو بش اور ان کی اہلیہ اسپتال میں بھرتی

امریکہ کے نو منتخب صدر ڈونالڈ ٹرمپ کو جمعہ کو حلف لینا ہے۔ تاہم بش اور ان کی بیوی نے خراب صحت کی وجہ سے پہلے ہی حلف کی تقریب میں آنے سے معذوری ظاہر کر دی ہے۔ بش 1989 سے 1993 تک امریکہ کے 41 ویں صدر رہے۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز