وسطی افریقی ملک کانگو میں لڑائی کے دوران 5 افراد ہلاک

کنشاسا۔ وسطی افریقی ملک کانگو میں صدر جوزف كابلا کو ہٹانے کی مانگ کو لے کر احتجاج کر رہے لوگوں اور سیکورٹی فورسز کے درمیان کل جھڑپ کے دوران ایک پولیس افسر سمیت پانچ افراد ہلاک ہو گئے۔

Oct 31, 2017 04:32 PM IST | Updated on: Oct 31, 2017 04:32 PM IST

کنشاسا۔ وسطی افریقی ملک کانگو میں صدر جوزف كابلا کو ہٹانے کی مانگ کو لے کر احتجاج کر رہے لوگوں اور سیکورٹی فورسز کے درمیان کل جھڑپ کے دوران ایک پولیس افسر سمیت پانچ افراد ہلاک ہو گئے۔ نیویارک واقع میں انسانی حقوق کی تنظیم ہیومن رائٹس واچ کے مشرق افریقہ کے ڈائرکٹر ایڈا سائر نے یہ اطلاع دی۔ قابل غور ہے کہ مسٹر كابلا کی مدت گزشتہ سال دسمبر میں مکمل ہو گئی ہے۔ قومی الیکشن کمیشن نے اس ماہ اعلان کیا تھاکہ صدارتی انتخابات اپریل 2019 سے پہلے ممکن نہیں ہو سکتا۔

انتخابات میں تاخیر سے افریقہ کی سب سے زیادہ تانبہ کرنے والا ملک کانگو میں تشدد بڑھنے کا اندیشہ بڑ ھ گیا ہے۔انتخابات میں ہونے والی تاخیر کے خلاف کانگو کے مشرقی شہر گوما میں احتجاجی گرو پوں نے پیر کو عام ہڑتال کا اعلان کیا تھا۔ پولیس کے مطابق سڑک جام کر رہے اور ٹائر جلا رہے مظاہرین اور سیکورٹی فورسز کے درمیان صبح میں ہی جھڑپ شروع ہو گئی۔

وسطی افریقی ملک کانگو میں لڑائی کے دوران 5 افراد ہلاک

فائل فوٹو

مسٹر كابلا کا کہنا ہے کہ لاکھوں ووٹروں کے نام ووٹر لسٹ میں شامل کئے جانے کے چیلنجوں کے پیش نظر انتخابات میں تاخیر ہو رہی ہے۔ لیکن ان کے مخالفین کا کہنا ہے کہ اقتدار میں رہنے کے لئے ان کا آئین میں تبدیلی کا منصوبہ ہے جیسا کہ دیگر افریقی رہنماؤں نے کیا ہے۔

Loading...

Loading...

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز