ممبئی حملہ کے ماسٹر مائنڈ حافظ سعید کی حراست کی قلعی کھولتا ویڈیو سامنے آیا

نیوز 18 انڈیا کو حافظ کے دفتر کا ویڈیو ملا ہے، جس سے پتہ چلتا ہے کہ حافظ کی حراست کا کم از کم اس کے کام کاج پر ذرا سا بھی اثر نہیں پڑا ہے۔

Feb 02, 2017 11:03 PM IST | Updated on: Feb 03, 2017 12:47 PM IST

نئی دہلی۔ ممبئی حملے کے ماسٹر مائنڈ دہشت گرد حافظ سعید کی پاکستان میں حراست کے دکھاوے کی پول کھل گئی ہے ۔ نیوز 18 انڈیا کے ذرائع کے مطابق حافظ سعید کا لاہور کا دفتر کھلا ہوا ہے۔ نیوز 18 انڈیا کو حافظ کے دفتر کا ویڈیو ملا ہے، جس سے پتہ چلتا ہے کہ حافظ کی حراست کا کم از کم اس کے کام کاج پر ذرا سا بھی اثر نہیں پڑا ہے۔ اس کے دفتر میں روز کی طرح کام کاج ہوتا رہا۔ حافظ سعید کا یہ دفتر پاکستان کے وزیر اعظم نواز شریف کے گھر کے قریب ہے۔

ویڈیو میں دکھایا گیا ہے کہ لاہور کے ماڈل ٹاؤن میں لشکر طیبہ کا دفتر بے خوف کھلا ہوا ہے۔ لشکر کا ہیڈ کوارٹر لاہور کے قریب مريدكے میں ہے۔ ماڈل ٹاؤن میں واقع دفتر سے کئی دہشت گردانہ سرگرمیاں ہوتی ہیں۔

Loading...

حافظ سعید نے مودی اور ٹرمپ کو کوسا

حافظ نے پاکستان میں نظربند ہونے کے باوجود میڈیا سے بات کی۔ اس نے اپنے خلاف ہوئی کارروائی کا ٹھیکرا ہندوستان پر پھوڑا اور کہا کہ پاکستان حکومت نے امریکہ کے دباؤ میں آ کر اسے نظر بند کیا۔ حافظ نے دعوی کیا کہ ہندوستان کے کہنے پر ہی امریکی حکومت نے پاکستان پر کارروائی کے لئے دباؤ ڈالا۔ سعید نے کہا کہ جو ہندوستان کہہ رہا ہے وہ ٹرمپ کر رہا ہے، مودی چاہتے ہیں کہ میری گرفتاری ہو۔

اپنے خلاف کس رہے شکنجے سے لاپرواہ سعید نے نظر بند کئے جانے کے فیصلے کو عدالت میں چیلنج کرنے کی بات کہی۔ اس نے کہا کہ اس سے پہلے بھی بار بار نظربند کیا گیا ہے۔ میں عدالت میں کھڑا ہوں گا، چیلنج کروں گا۔ اب سوال اٹھ رہے ہیں کہ پاکستان حکومت کی یہ کارروائی محض دکھاوا ہے، کیونکہ نظر بندی کے باوجود حافظ سعید کو ہر سکھ سہولت میسر ہے۔ ماہرین کی دلیل ہے کہ پاکستان نے امریکہ کی آنکھوں میں دھول جھونکنے کے لئے حافظ سعید کی نظر بندی کا ڈرامہ رچا ہے۔

دہشت گردی پر ایمانداری سے کارروائی کرے پاک

وہیں مرکزی حکومت نے اسے دہشت گردی کے مسئلے پر پاکستان کے خلاف بڑھتی ہوئی بین الاقوامی گھیرا بندی کا نتیجہ بتایا۔ پاکستان کے اس دکھاوے والی کارروائی پر وزارت خارجہ کے ترجمان وکاس سوروپ نے کہا کہ حافظ سعید کی اس طرح حراست پہلے بھی کی جا چکی ہے۔ دہشت گردی کے تئیں سختی سے قدم اٹھانے کے لئے پاکستان کو ایمانداری سے کارروائی کرنی چاہئے۔

Hafiz Saeed, head of the banned Islamic charity Jamat-ud-

امریکہ کی وارننگ کے بعد 'کارروائی'

ذرائع کے مطابق سعید پر یہ کارروائی امریکہ میں پاکستان کے سفیر جلیل عباس جیلانی اور امریکہ کے اسسٹنٹ سیکرٹری کی میٹنگ کے بعد کی گئی۔ اس میں جیلانی کو پیغام دیا گیا کہ وہ لشکر کی طرف سے چلائی جا رہی تمام تنظیموں پر شکنجہ كسے۔ حافظ سعید کی تنظیم جماعت الدعوة پر اقتصادی لگام لگانے کو کہا گیا ہے۔ امریکہ نے دہشت گرد حافظ سعید پر 10 ملین امریکی ڈالر (تقریبا 67 کروڑ) کا انعام بھی رکھا ہوا ہے۔

Loading...

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز