کنساس میں ہندوستانی شہری کے قتل کیس کی تحقیقات جاری

کنساس سٹی۔ امریکہ کے کنساس میں گزشتہ بدھ کو ایک ہندستانی انجینئر اور اس کے معاون پر ہوئی فائرنگ کے واقعہ کی تحقیقات جاری ہے اور اس واقعے کی تحقیقات نسلی تشدد کے طور پر کی جا رہی ہے۔

Mar 01, 2017 07:00 PM IST | Updated on: Mar 01, 2017 07:00 PM IST

کنساس سٹی۔  امریکہ کے کنساس میں گزشتہ بدھ کو ایک ہندستانی انجینئر اور اس کے معاون پر ہوئی فائرنگ کے واقعہ کی تحقیقات جاری ہے اور اس واقعے کی تحقیقات نسلی تشدد کے طور پر کی جا رہی ہے۔ وفاقی تحقیقاتی ایجنسی (ایف بی آئی) نے بتایا کہ اس فائرنگ میں شری نواس كوچیبھوتلا (32) کی موت ہو گئی تھی جبکہ آلوک مداساني زخمی ہو گئے تھے۔یہ دونوں ایک امریکی کمپنی گاریمن میں کام کرتے تھے۔ اس فائرنگ میں ایک دیگر شخص ايان گرلو زخمی ہو گئے تھے۔ ایف بی آئی نے ایک بیان میں بتایا کہ ابتدائی تحقیقات کی بنیاد پر اس واقعے کی تحقیقات نسلی تشدد کا واقعہ مان کر کی جا رہی ہے۔

واشنگٹن میں ہندستانی سفارت خانے نے اس واقعہ کے سلسلے میں امریکی حکومت کے سامنے تشویش ظاہر کی ہے اور اس معاملے کی تفصیلی تحقیقات کرانے کی اپیل کی ہے۔

کنساس میں ہندوستانی شہری کے قتل کیس کی تحقیقات جاری

واضح رہے کہ شری نواس كوچیبھوتلا اور ان کے معاون آلوک مداساني پر گولی چلانے والے شخص نے چِلّا کر کہا تھا، ’میرے ملک سے نکل جاؤ۔‘ واقعہ کے پانچ گھنٹوں کے بعد فائرنگ کرنے والے ملزم ایڈم پنریٹن کو گرفتار کر لیا گیا تھا۔

Loading...

Loading...