ٹرمپ کی ایران کو وارننگ، کہا۔ جنگ چھیڑی تو کر دیں گے اس کا’ باضابطہ خاتمہ‘۔– News18 Urdu

ٹرمپ کی ایران کو وارننگ، کہا۔ جنگ چھیڑی تو کر دیں گے اس کا’ باضابطہ خاتمہ‘۔

ٹرمپ نے اتوار کو ٹوئٹ کیا ’’ اگر ایران جنگ چاہتا ہے تو یہ اس کا باضابطہ خاتمہ ہوگا۔ امریکہ کو پھر کبھی دھمکی نہ دے‘‘۔

May 20, 2019 10:37 AM IST | Updated on: May 20, 2019 10:37 AM IST

امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ نے ایران کو خبردار کرتے ہوئے کہا اگر وہ امریکہ کے ساتھ 'جنگ' کی ہمت کرتا ہے تو اس کا ’باضابطہ خاتمہ‘ ہو جائے گا۔ ٹرمپ نے اتوار کو ٹوئٹ کیا ’’ اگر ایران جنگ چاہتا ہے تو یہ اس کا باضابطہ خاتمہ ہوگا۔ امریکہ کو پھر کبھی دھمکی نہ دے‘‘۔

یہ دھمکی اس وقت دی گئی ہے جب مئی کے شروع میں مغربی ایشیا میں امریکی فوجیوں کی موجودگی بڑھانے سے کشیدگی پہلے سے بڑھی ہوئی ہے اور اس تناظر میں قومی سلامتی کے مشیر جان بولٹن نے کہا کہ یہ ایرانی حکومت کو ایک واضح اور غیرمشکوک پیغام ہے۔

ٹرمپ کی ایران کو وارننگ، کہا۔ جنگ چھیڑی تو کر دیں گے اس کا’ باضابطہ خاتمہ‘۔

امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ کی فائل فوٹو

امریکہ کی وزارت دفاع کے مطابق تعینات فوجیوں میں جنگ گروپ کریئر، پیٹرياٹ میزائل، بی -52 بمبار اور ایف -15 لڑاکا طیارے شامل ہیں۔

Loading...

اس کے علاوہ 12 مئی کو دو سعودی بحری جہاز اور متحدہ عرب امارات کے پرچم والے ایک جہاز سمیت یو اے ای کے کنارے پر چار تیل ٹینکروں کو نشانہ بنا کر پراسرار طریقے سے توڑ پھوڑ کی گئی۔ کسی نے توڑ پھوڑ کی ذمہ داری نہیں لی لیکن امریکہ نے مبینہ طور پر مشورہ دیا کہ اس کے علاقائی ساتھیوں پر حملے کے پیچھے پابندی سےمتاثر ایران کا ہاتھ ہو سکتا ہے۔

ٹرمپ نے پہلے ہی کہا ہے کہ انہیں امید ہے کہ وہ ایران کے ساتھ جنگ ​​سے بچیں گے۔ ایران کے سپریم لیڈر آیت اللہ علی خامنہ ای نے بدلے میں کہا کہ ایران کا امریکہ کے ساتھ جنگ ​​کرنے کا ارادہ نہیں ہے لیکن وہ امریکہ کی مخالفت کرنا جاری رکھے گا۔

Loading...