آئی پی ایل : وراٹ کی ٹیم پر رینا کی رائل جیت ، پلے آف کی دوڑ سے باہر ہونے کی کگار پر آر سی بی

گجرات لائنس نے جمعرات کو رائل چیلنجرز بنگلور کو 37 گیند باقی رہتے سات وکٹ سے شکست دے کر آئی پی ایل 10 میں اپنی تیسری جیت درج کی۔

Apr 28, 2017 12:02 AM IST | Updated on: Apr 28, 2017 12:02 AM IST

بنگلور: دھماکہ خیز بلے باز آرون فنچ (72) اور کپتان سریش رینا (ناٹ آووٹ 34) کے درمیان تیسرے وکٹ کے لئے ہوئی 92 رن کی میچ فاتحانہ شراکت کے دم پر گجرات لائنس نے جمعرات کو رائل چیلنجرز بنگلور کو 37 گیند باقی رہتے سات وکٹ سے شکست دے کر آئی پی ایل 10 میں اپنی تیسری جیت درج کی۔ گجرات نے اپنے گیند بازوں کی مہلک کارکردگی کی بدولت بنگلور کو 134 رنز پر ڈھیر کر دیا اور پھر 13.5 اوور میں ہی تین وکٹ پر 135 رنز بنا کر سات وکٹ سے جیت اپنے نام کر لی۔ گجرات کی آٹھ میچوں میں یہ تیسری جیت ہے اور وہ چھ پوائنٹس کے ساتھ چھٹے نمبر پر آ گیا ہے۔ بنگلور کو نو میچوں میں چھٹے شکست کا سامنا کرنا پڑا ہے اور وہ پانچ پوائنٹس کے ساتھ ساتویں نمبر پر کھسک گیا ہے۔

فنچ نے 34 گیندوں پر 72 رن کی اپنی دھماکہ خیز اننگز میں پانچ چوکے اور چھ آسمانی چھکے لگائے ۔ فنچ کو آل راؤنڈر پون نیگی نے ڈیولیرس کے ہاتھوں کیچ کرایا۔ فنچ کی لیگ کے 10 ویں ایڈیشن میں یہ پہلی نصف سنچری تھی۔ فنچ نے کپتان سریش رینا (ناٹ آووٹ 34) کے ساتھ تیسرے وکٹ کے لیے آٹھ اوورو میں 92 رن کی میچ فاتحانہ ساجھےداری کی۔ رائنا نے 30 گیندوں میں 34 رن کی اپنی اننگز میں چار چوکے اور ایک چھکا لگایا۔ بنگلور سے ملے 135 رن کے ہدف کا تعاقب کرنے اتری گجرات کے آغاز ٹھیک نہیں رہا اور اس نے 23 رن کے اندر اپنے اوپنروں اشان کشن (16) اور آئی پی ایل میں اپنا 100 واں میچ کھیل رہے برینڈن میک کولم (3) کا وکٹ گنوا دیا۔

آئی پی ایل : وراٹ کی ٹیم پر رینا کی رائل جیت ، پلے آف کی دوڑ سے باہر ہونے کی کگار پر آر سی بی

کشن نے 11 گےندوں پر 16 رن کی اپنی اننگز میں چار چوکے لگائے۔ انہیں لیگ اسپنر سیموئیل بدری نے ایل بی ڈبلیو کیا۔ اس کے بعد میک کولم بھی کچھ خاص نہیں کر سکے اور چھ گیندوں میں تین رنز بنا کر بدری کی گیند پر ڈی ویلیئرز کو کیچ دے بیٹھے۔ آل راؤنڈر رویندر جڈیجہ نے چار گیندوں میں ناٹ آؤٹ دو رنز بنائے۔ بنگلور کی جانب سے بدری نے تین اوور میں 29 رن دے کر دو وکٹ لئے. نیگی نے دو اوور میں 24 رن پر ایک وکٹ حاصل کیا۔ اس سے پہلے دنیا کی بہترین بازوں سے آراستہ رايل چیلنجرز بنگلور کی ٹیم ایک اور فلاپ کارکردگی کا مظاہرہ کرتے ہوئے 134 رنز پر ڈھیر ہو گئی۔ یہ پہلی بار ہے جب بنگلور کی ٹیم مسلسل دوسرے میچ میں آل آؤٹ ہوئی ہے۔

مین آف دی میچ تیز گیند باز اینڈریو ٹائی (12 رن پر تین وکٹ) کی قیادت میں گجرات کے گیند بازوں نے زبردست کارکردگی کا مظاہرہ کرتے ہوئے بنگلور کے بلے بازوں کو کھل کر کھیلنے کا کوئی موقع نہیں دیا۔ یہ تو بھلا ہو کیدار جادھو (31)، پون نیگی (32) اور 10 ویں نمبر کے بلے باز انكت چودھری (ناٹ آووٹ 15) کی، جن کی بدولت بنگلور نے اپنا کچھ عزت بچا لی۔ ورنہ ایک وقت بنگلور کے پانچ وکٹ صرف 60 رن پر گر چکے تھے۔ کپتان وراٹ کوہلی 13 گیندوں میں ایک چھکے کے سہارے 10 رن، کرس گیل 11 گیندوں میں ایک چوکی کی مدد سے آٹھ رن اور اے بی ڈيوليرس 11 گیندوں میں صرف پانچ رن ہی بنا سکے. دنیا کے تین سب سے دھماکہ خیز بلے باز کل 35 گیندوں میں صرف 23 رنز ہی بنا سکے۔

کیدار جادھو نے 18 گیندوں پر 31 رن میں چار چوکے اور ایک چھکا لگایا جبکہ آل راؤنڈر پون نیگی نے 19 گیندوں پر 32 رنز میں تین چوکے اور دو چھکے مارے۔ انكت چودھری نے 12 گیندوں پر ناٹ آوٹ 15 رن میں ایک چوکا لگایا۔ بنگلور کی اننگز آخری گیند پر آؤٹ ہو گئی۔ جادھو اور نیگی نے چھٹے وکٹ کے لئے 40 رن کی ساجھےداری کی۔ بنگلور نے اگرچہ اچھا آغاز کرتے ہوئے 3.5 اوور میں 22 رن جوڑے لیکن پھر اسی سكور پر اس نے وراٹ، گیل اور ہیڈ کے وکٹ گنوا دیئے. بنگلور کی ایک جھٹکے میں اسکور تین وکٹ پر 22 رن ہو گیا جس کے بعد ٹیم واپسی نہیں کر پائی۔

اس ٹورنامنٹ میں ہیٹ ٹرک حاصل کر چکے اینڈریو ٹائی نے ایک اور مہلک کارکردگی کرتے ہوئے چار اوور میں صرف 12 رنز دے کر گیل، ٹریوس ہیڈ (0) اور مندیپ سنگھ (8) کے وکٹ حاصل کی۔ٹائی نے پانچویں اوور کی پہلی دو گیندوں پر گیل اور ہیڈ کو پویلین بھیجا۔ لیفٹ آرم اسپنر رویندر جڈیجہ نے ڈيوليرس کو براہ راست تھرو سے رن آؤٹ کرنے کے علاوہ 28 رنز دے کر جادھو اور سیموئیل بدری (3) کے وکٹ لئے۔ تیز گیند باز باسل تھمپي نے وراٹ کو قیمتی وکٹ حاصل کیا۔ انکت سونی نے پون نیگی اور جیمز فاكنر نے سری ناتھ اروند کو آؤٹ کیا۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز