فیصلہ کن جنگ میں پنجاب ڈھیر، پڑھیں پلے آف میں کس کا کس سے ہوگا مقابلہ

May 14, 2017 09:51 PM IST | Updated on: May 14, 2017 09:51 PM IST

پنے : رائزنگ پنے سپرجائنٹس نے اپنے گیند بازوں کے بااثر مظاہرہ کے دم پر کنگز الیون پنجاب کو اتوار کو 15.5 اوور میں محض 73 رنز پر ڈھیر کرنے کے بعد نو وکٹ سے جیت درج کر شان سے آئی پی ایل 10 کے پلے آف میں داخل ہ حاصل کر لیا۔  رائزنگ پنے سپرجائنٹس نے پنجاب کو 73 رن پر لڑھكانے کے بعد 12 اوور میں ایک وکٹ کے نقصان پر 78 رنز بنا کر میچ جیت لیا۔رائزنگ پنے سپرجائنٹس نے اس کے ساتھ نہ صرف پلے آف میں جگہ بنا لی بلکہ وہ ٹیبل میں دوسرے مقام پر بھی پہنچ گیا۔

رائزنگ پنے سپرجائنٹس کی 14 میچوں میں یہ نویں جیت رہی اور وہ حیدرآباد اور کولکتہ کو پیچھے چھوڑ کر دوسرے مقام پر پہنچ گیا۔پنجاب کی 14 میچوں میں یہ ساتویں ہار رہی اور وہ 14 پوائنٹس کے ساتھ پلے آف سے باہر ہو گیا۔ ممبئی 20 پوائنٹس کے ساتھ پہلے ، پنے دوسرے ، حیدرآباد تیسرے اور کولکاتہ چوتھے نمبر پر ہے۔

فیصلہ کن جنگ میں پنجاب ڈھیر، پڑھیں  پلے آف میں کس کا کس سے ہوگا مقابلہ

Image Source: BCCI

پلے آف میں پہلا مقابلہ ممبئی اور پونے کے درمیان ہوگا جبکہ دوسرا مقابلہ کولکاتہ اور حیدرآباد کے درمیان ہوگا ۔ پھر ممبئی اور پونے میں سے ہارنے والی ٹیم کا مقابلہ حیدرآباد اور کولکاتہ میں سے جیتنےو الی ٹیم کے ساتھ ہوگا ۔ جبکہ ممبئی اور پنے میں سے جیتنے والی ٹیم سیدھے فائنل میں چلی جائے گی ۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز