یہ خواتین آئی پی ایل شروع کرنے کا یہ صحیح وقت : متالی راج

آئی سی سی خواتین ورلڈ کپ کے فائنل میں تاریخ رقم کرنے سے محروم ہندوستانی خاتون کرکٹ ٹیم کی کپتان متالی راج نے کہا ہے کہ خواتین کے لئے آئی پی ایل ٹوئنٹی 20 لیگ شروع کرنے کا یہ صحیح وقت ہے۔

Jul 24, 2017 09:13 PM IST | Updated on: Jul 24, 2017 09:14 PM IST

لندن: آئی سی سی خواتین ورلڈ کپ کے فائنل میں تاریخ رقم کرنے سے محروم ہندوستانی خاتون کرکٹ ٹیم کی کپتان متالی راج نے کہا ہے کہ خواتین کے لئے آئی پی ایل ٹوئنٹی 20 لیگ شروع کرنے کا یہ صحیح وقت ہے۔ متالی نے میچ کے بعد پریس کانفرنس میں کہا، "خواتین بگ بیش لیگ (ڈبليوبي بی ایل) میں کھیلنے سے ہماری ٹیم کی دو کھلاڑیوں اسمرتی مدھانا اور هرمنپريت کورکے کھیل میں کافی بہتری آئی ہے اور انہیں خود بھی تجربہ ملا ہے۔"

کپتان نے خواتین کے لئے آئی پی ایل شروع کرنے کی حمایت کرتے ہوئے کہا، "اگر زیادہ سے زیادہ کھلاڑی اس طرح کی ليگ میں کھیلیں گی، تو اس سے انہیں تجربہ ملے گا اور ٹیم کو بھی فائدہ ہو گا۔ اگر آپ مجھ سے پوچھیں، تو اس وقت خواتین کے لئے آئی پی ایل شروع کرنے کا صحیح وقت ہے۔ "

یہ خواتین آئی پی ایل شروع کرنے کا یہ صحیح وقت : متالی راج

متالی نے عالمی کپ کے فائنل میں انگلینڈ کے خلاف شکست کے باوجود ٹورنامنٹ كو اپنے کرکٹ کیریئر کا بہترین وقت قرار دیا۔ انہوں نے کہا، "ایک کپتان کے طور پر ٹیم کی کارکردگی سے مجھے فخر ہے ۔ میں نے اپنی ٹیم میں تبدیلی دیکھی ہے۔ ہم نے اس ٹورنامنٹ میں بہترین شروعات کی تھی. لیکن پول مرحلے میں جنوبی افریقہ اور آسٹریليا سے ملی شکست کے بعد کسی نے بھی یہ نہیں سوچا تھا کہ ہم فائنل تک پہنچیں گے۔ تمام کھلاڑیوں نے شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کیا۔ "

Loading...

Loading...

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز