فلم فیئر ایوارڈ میں دنگل کا جلوہ، عامرخان کو بہتر ین اداکار کا ایوارڈ

Jan 15, 2017 05:01 PM IST | Updated on: Jan 15, 2017 05:14 PM IST

ممبئی: مشہور اداکارعامر خان اور اداکارہ عالیہ بھٹ کو فلم فیئر ایوارڈ میں بہترین اداکار اور اداکارہ کا ایوارڈ دیا گیا ہے۔ 62 ویں جیو فلم فیئر ایوارڈ میں عامر خان کو ان کی فلم دنگل میں بااثر اداکاری کے لیے بہترین اداکار کا ایوارڈ ملا۔نتیش تیواری کی ہدایت میں بنی دنگل ہریانہ کے سابق پہلوان مہاویر سنگھ پھوگاٹ کی زندگی پر مبنی ہے۔ فلم میں عامر نے مہاویر سنگھ پھوگاٹ کا کردار ادا کیاہے جو تمام اڑچنوں کے باوجود سماجی برائیوں سے لڑتے ہوئے متضاد حالات میں اپنی دونوں بیٹیوں گیتا پھوگاٹ اور ببیتا کماری کو کشتی سکھاتا ہے۔

عالیہ کو فلم اڑتا پنجاب کیلئے بہترین اداکارہ کا ایوارڈ دیا گیا ہے۔ ابھیشیک چوبے کی ہدایت میں بنی فلم اڑتا پنجاب میں عالیہ نے ایک مزدور لڑکی کا کردار ادا کیا تھا جو غلطی سے پنجاب کے منشیات ریكٹ کے چنگل میں پھنس جاتی ہے۔ نتیش تیواری کو دنگل کیلئے بہترین ڈائریکٹر کا ایوارڈ دیا گیا۔ بہترین فلم کا ایوارڈ بھی دنگل کے کھاتےمیں گیا۔

فلم فیئر ایوارڈ میں دنگل کا جلوہ، عامرخان کو بہتر ین اداکار کا ایوارڈ

كرٹكس سب سے بہتر ایکٹر (میل) کا ایوارڈ منوج واجپئی کو فلم علی گڑھ کے لئے اور شاہد کپور کو فلم اڑتاپنجاب کے لئے ملا۔ وہیں فلم نیرجا میں بااثر اداکاری کے لئے سونم کپور کو كرٹكس سب سے بہتر ایکٹر (فی میل) کا ایوارڈ ملا ۔كرٹكس سب سے بہتر فلم کا ایوارڈ بھی رام مادھواني کی فلم نیرجا کودیاگیا۔ رشی کپور کو فلم کپور اینڈ سنس کے لئے سب سے بہتر سپورٹنگ ایکٹر (میل ) کا ایوارڈ اور شبانہ اعظمی کو نیرجا فلم میں سپورٹنگ رول کے لئے سب سے بہتر ایکٹر (فی میل) کا ایوارڈ ملا۔

بہترین ابھرتے ہوئے ڈائریکٹر کا ایوارڈ نل بٹے سناٹا کے لئے اشونی ایر تیواری کو دیا گیا۔ سب سے بہتر میل ڈیبیو کے لئے اڑتاپنجاب کے لئے دلجيت دوسانجھ کو اور سب سے بہتر فی میل ڈیبیو کا ایوارڈ رتكا سنگھ کو سالا كھڑوس کے لئے دیا گیا۔ امیتابھ بھٹاچاریہ کو اے دل ہے مشکل کے چننا میریا گانے کے لئے بہترین نغمہ نگار کا ایوارڈ ملا۔ اے دل ہے مشکل کے لئے ارجيت سنگھ کو سب سے بہتر سنگر میل کا ایوارڈملا۔ سب سے بہتر پلے بیک سنگرفی میل کےلئے سلطان فلم میں جگ گھومیا گانے کےلئے نیہا بھسین کو ملا۔

مختصر فلم سب سے بہتر ایکٹر (میل) کے لئے منوج واجپئی کو فلم تانڈو میں شاندار اداکاری کے لئے دیا گیا جبکہ شارٹ فلم سب سے بہتر ایکٹر (فی میل) کا ایوارڈ ٹسكا چوپڑا کو فلم چٹنی کے لئے دیا گیا۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز