سنسنی خیز ! عشق کے جال میں پھنسا کر 30 خواتین کی آبروریزی ، پھر فحش ویڈیو بناکر کی یہ گھنونی حرکت– News18 Urdu

سنسنی خیز ! عشق کے جال میں پھنسا کر 30 خواتین کی آبروریزی ، پھر فحش ویڈیو بناکر کی یہ گھنونی حرکت

چھتیس گڑھ کے درگ ضلع کے بھلائی میں آبروریزی کا ایک انتہائی سنسنی خیز معاملہ سامنے آیا ہے ۔ ایک نوجوان پر 30 سے زیادہ خواتین اور لڑکیوں نے آبروریزی کا الزام لگایا ہے ۔

May 17, 2019 12:50 PM IST | Updated on: May 17, 2019 12:50 PM IST

چھتیس گڑھ کے درگ ضلع کے بھلائی میں آبروریزی کا ایک انتہائی سنسنی خیز معاملہ سامنے آیا ہے ۔ ایک نوجوان پر 30 سے زیادہ خواتین اور لڑکیوں نے آبروریزی کا الزام لگایا ہے ۔ الزام ہے کہ یہ شخص عشق کے جال میں پھنسا کر خواتین اور لڑکیوں کو نشانہ بناتا تھا ۔ ملزم پر چھتیس گڑھ ، مدھیہ پردیش اور راجستھان کی 30 سے زیادہ خواتین کو محبت کے جال میں پھنسا کر آبروریزی کرنے ، فحش ویڈیو بناکر بلیک میل کرنے اور پیسہ نہیں دینے پر مار پیٹ کرنے کا الزام لگاہے۔

خواتین نے اس کی شکایت وزارت داخلہ ، خواتین کمیشن اور آئی جی پولیس سے کی ہے ۔ ملزم گگن دیپ سنگھ عرف رچی بھلائی کے ویشالی نگر کا رہنے والا ہے ۔ ملزم پر درگ ، بھلائی ، رائے پور ، جگدل پور ، جودھ پور اور اندور وغیرہ شہروں کی لڑکیوں اور خواتین نے الزامات لگائے ہیں ۔ وہ پیار اور شادی کا جھانسہ دے کر جنسی تعلقات قائم کرتا تھا اور پھر فحش تصویر اور ویڈیو بناکر بلیک میل کرکے لاکھوں روپے وصول کرتا تھا ۔ پولیس نے معاملہ کی جانچ شروع کردی ہے ۔

سنسنی خیز ! عشق کے جال میں پھنسا کر 30 خواتین کی آبروریزی ، پھر فحش ویڈیو بناکر کی یہ گھنونی حرکت

عشق کے جال میں پھنسا کر 30 خواتین کی آبروریزی ، فحش ویڈیو بناکر کی یہ گھنونی حرکت

بھلائی کے ویشالی نگر کے بابادیپ سنگھ نگر کی رہنےوالی ایک خاتون نے میڈیا کو بتایا کہ دو سال پہلے ملزم سے ایک دوست کے ساتھ ملی ۔ بات چیت شروع ہوئی ، ایک دن مجھے اس نے اپنے گھر بلایا اور آبروریزی کی ۔ اس وقت اس کے گھر میں کوئی نہیں تھا ۔ ایک دن اس نے مجھ سے دو لاکھ روپے مانگے ، اتنی رقم دینے سے انکار کیا ، تو میری فحش فوٹو اور ویڈیو شوہر کو دکھا کر عام کرنے کی دھمکی بھی دی ۔

گگن دیپ عرف رچی کے خلاف ویشالی نگر کی ہی ایک اور خاتون نے 376 کی رپورٹ درج کرائی ہے ۔ اس وقت متاثرہ کو لگا کہ شوہر کو بتادوں ، لیکن اس کی ہمت نہیں ہوئی ۔ رچی اس کو پھر سے فون کرکے پیسے اور ملنے کیلئے دباو بنانے لگا ، متاثرہ نے اپنا نمبر بدل دیا ۔ متاثرہ کو قرض دینے والے جب واپسی کا مطالبہ کرنے لگے تو اس کے شوہر نے اس سے سختی سے پوچھا ، تب اس نے ہمت کرکے پوری بات بتائی ۔ اسی طرح ملزم نے بھلائی کے سیکٹر 7 ، اندور اور راجستھان کی خواتین کو بھی نشانہ بنایا۔

Loading...

Loading...