یوپی الیکشن : بی ایس پی کی دوسری فہرست جاری ، 22 مسلمانوں کو ملا ٹکٹ ، پڑھئے ،کون کہاں سے لڑے گا الیکشن؟ 

Jan 06, 2017 01:13 PM IST | Updated on: Jan 06, 2017 01:45 PM IST

لکھنؤ: بہوجن سماج پارٹی (بی ایس پی) نے اترپردیش اسمبلی کی 403 سيٹوں کے لئے مزید 100 امیدواروں کی دوسری فہرست آج جاری کیا۔ اس فہرست میں 22 مسلم، 27 دلت اور 13 برہمن امیدوار ہیں۔ بقیہ پسماندہ طبقے کے ہیں۔ جن حلقوں کے امیدوار وں کا آج اعلان کیا گیا ہے، وہاں انتخابات 11 اور 15 فروری کو پہلے اور دوسرے مرحلے میں ہوں گے۔

واضح رہے کہ بی ایس پی تمام 403 نشستوں پر الیکشن لڑائی رہی ہے۔ کل بھی بی ایس پی نے 100 امیدواروں کی پہلی فہرست جاری کی تھی۔ دوسری فہرست میں لکھنؤ، بریلی، اٹاوہ، لکھیم پور کھیری، کانپور دیہات، اناؤ، شاہجہاں پور سمیت 17 اضلاع کے امیدوار شامل ہیں۔ سابق وزیر نیكل دوبے کو لکھنؤ کے بخشی کا تالاب سیٹ سے امیدوار بنایا گیا ہے جبکہ راجیو شریواستو کو لکھنؤ وسطی اور اجے شریواستو کو لکھنؤ شمال سے امیدوار بنایا گیا ہے۔

یوپی الیکشن : بی ایس پی کی دوسری فہرست جاری ، 22 مسلمانوں کو ملا ٹکٹ ، پڑھئے ،کون کہاں سے لڑے گا الیکشن؟ 

Photo: Getty Images

محترمہ مایاوتی نے پہلے ہی کہہ دیا ہے کہ بی ایس پی 87 دلتوں، 97 مسلمانوں، 106 پسماندہ طبقہ اور 113 اعلی ذات کے امیدواروں کو ٹکٹ دے گی۔ اعلی ذات کی برادریوں میں 66 برہمن، 36 چھتریہ اور 11 کائیست، ویشیہ اور پنجابی کو ٹکٹ دیا جائے گا۔

بی ایس پی نے رام پور کے ولاسپور سیٹ سے پردیپ کمار گنگوار، رام پور شہر سے تنویر احمد خاں اور ملك ( محفوظ سیٹ) سے رادھے شیام راہی کو امیدوار قرار دیا ہے۔ امروہہ کے دھنورا ( محفوظ) سیٹ سے ڈاکٹر سنجیو لال، نوگاوں سے جے دیو سنگھ، امروہہ سے نوشاد علی، حسن پور سے گنگاسرن کو ٹکٹ دیا گیا ہے۔ ضلع مین پوری میں مین پوری سٹی اسمبلی سیٹ سے مہاراج سنگھ شاكيہ، بھوگاو ں سے سریندر سنگھ یادو، كیشني حلقہ سے محترمہ کملیش کماری، كرهل سے دلوير سنگھ پال کو امیدوار بنایا گیا ہے۔ ضلع بدایوں کی بسولي ( محفوظ) اسمبلی سیٹ سے میجر کیلاش، سهسوان سے ارشد علی، بلسي سے علی مسرت علی ، بدایوں سے بھوپندر سنگھ د دا، شیخوپور سیٹ سے محمد رضوان اور داتاگنج سے سنود شاكيہ كو بی ایس پی نے اپنا امیدوار قرار دیا ہے۔

بریلی میں بهیڑی اسمبلی حلقہ سے نسیم احمد، ميرگنج سے سلطان بیگ، بھوجيپورہ سے سلیمان بیگ، نواب گنج سے ویریندر سنگھ گنگوار، فریدپور( محفوظ) سے وجے پال سنگھ، بتھري-چینپور سے ویریندر سنگھ، بریلی سٹی سیٹ سے انجینئر انیس احمد، بریلی كینٹ سے راجندر پرساد گپتا، آنولہ سے اگم کمار موریہ کو ٹکٹ دیا گیا ہے۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز