جاپان میں شنزو ابے کا قبل از وقت انتخابات کا اعلان ، پارلیمنٹ تحلیل ، اکتوبر میں الیکشن کی امید

Sep 28, 2017 04:02 PM IST | Updated on: Sep 28, 2017 04:02 PM IST

ٹوکیو: جاپان کے وزیر اعظم شنزو ابے نے ملک میں قبل ازوقت انتخابات کرانے کا اعلان کرتے ہوئے آج پارلیمنٹ کے ایوان زیریں کو تحلیل کر دیا۔ انتخاب اگلے مہینے 22 اکتوبر کو ہونے کی امید ہے۔ وزیر اعظم آبے نے پارلیمنٹ تحلیل کرنے کے بعد اراکین پارلیمنٹ کے ایک گروپ سے خطاب کرتے ہوئے کہا ’’سخت مقابلہ ہوگا لیکن ہم جاپان کی حفاظت کرنا چاہتے ہیں تاکہ یہاں کے لوگ پرامن طور پر رہ سکیں۔ ’’کابینہ چند دنوں میں سرکاری طور پر انتخابات کا اعلان کرے گی۔

شمالی کوریا کے ساتھ اتار چڑھاو کی صور حال اور ملک کے سوشل سیکورٹی کے نظام کو دوبارہ متوازن کرنے کے پیش نظر مینڈیٹ حاصل کرنے کے لئے مسٹر آبے نے یہ فیصلہ کیا ہے۔ وہ 2012 سے اقتدار میں تھے اور وہ اپنی شبیہ سے فائدہ اٹھاکر اگلے مہینے انتخاب کرانا چاہتے ہیں۔ اگرچہ حزب اختلاف نے وزیر اعظم کے فیصلے کا بائیکاٹ کیاہے۔

جاپان میں شنزو ابے کا قبل از وقت انتخابات کا اعلان ، پارلیمنٹ تحلیل ، اکتوبر میں الیکشن کی امید

جاپان کے وزیر اعظم شنزو ابے ۔ فائل فوٹو

مئی نچي اخبار نے اپنے ایک سروے میں پایا ہے کہ ٹوکیو کی گورنر ياریكي كوئكے، جنہوں نے کل ہی اپنی نئی پارٹی کی تشکیل اور الیکشن لڑنے کا اعلان کیا ہے، کی پارٹی کو 18 فیصد جبکہ آبے کی حکمراں پارٹی لبرل ڈیموکریٹک پارٹی (ایل ڈی پی) کو 29 فیصد ووٹ مل سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ، اس اخبار کا خیال ہے کہ 13 فیصد افراد کوئکے کی پارٹی کے لئے ووٹ ڈال سکتے ہیں اور 32 فیصد لوگ ایل ڈی پی کے لئے ووٹ ڈال سکتے ہیں۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز