سعودی عرب سمیت چار ممالک کے بعد اب دیگر عرب ممالک بھی قطر پر لگا سکتے ہیں پابندی

Jul 02, 2017 09:34 AM IST | Updated on: Jul 02, 2017 09:35 AM IST

دبئی : قطر پر دیگر عرب ممالک کی طرف سے پابندی لگائے جانے کا امکان بڑھ گیاہے کیونکہ ان کے درمیان بحران ختم ہونے کے اشارے نہیں ہیں۔  چار عرب ممالک قطر پر دہشت گردی سے تعلق ہونے کا الزام لگاتے ہوئے پہلے ہی اس کے ساتھ تعلق توڑ چکے ہیں۔ ان ممالک نے قطر کو مختلف مطالبات کو ماننے کو کہا تھا جس کی میعاد آج رات ختم ہو جائے گی۔

اگرچہ قطر نے چار دیگر عرب ممالک کی طرف سے کئے گئے مختلف مطالبات کو آج مسترد کرتے ہوئے کہا کہ ان کے الٹی میٹم کا مقصد دہشت گردی سے نمٹنا نہیں بلکہ اس کی خودمختاری کو کم کرنا ہے۔ قطر کے وزیر خارجہ شیخ محمد بن عبدالرحمن الثانی نے روم میں صحافیوں سے بات کرتے ہوئے کہا کہ ان کا ملک اب بھی بات چیت کرنے اور اپنے پڑوسی ممالک کی طرف سے اٹھائے گئے مختلف مسائل پر بحث کرنے کے لئے تیار ہے۔

سعودی عرب سمیت چار ممالک کے بعد اب دیگر عرب ممالک بھی قطر پر لگا سکتے ہیں پابندی

محمد بن عبد الرحمن آل ثانی

انہوں نے کہا، ’’مطالبات کی فہرست قبول کرنے کے قابل نہیں بلکہ رد کرنے کے قابل ہے۔پھر بھی ہم بات چیت میں شامل ہونے کے لئے تیار ہیں، لیکن مناسب حالات میں۔‘‘انہوں نے کہا کہ دوسرے عرب ممالک کے مطالبات کے مطابق قطر اپنے ملک میں ترکی فوجی اڈے یا دوحہ میں واقع سیٹلائٹ چینل الجزیرہ کو بند نہیں کرے گا۔ مصر، بحرین، سعودی عرب اور متحدہ​​عرب امارات نے قطر پر دہشت گردی کو حمایت دینے کا الزام لگایا ہے۔ ان ممالک نے 13 مطالبات کے ساتھ منسلک ایک ڈیڈ لائن مقرر کرتے ہوئے اس کے سنگین نتائج بھگتنے کی دھمکی بھی دی ہے۔ ان مطالبات میں دہشت گرد گروپوں کے ساتھ تعلقات توڑنے، الجزیرہ چینل کو بند کرنے، کٹر مخالف ایران کے ساتھ تعلقات کو کم کرنا اور قطر میں ایک ترکی ہوائی اڈے کو بند کرنا شامل ہے۔

قطر کے وزیر خارجہ امریکی دورے کے بعد یہاں آئے ہیں۔ امریکہ کویت کی مدد کر رہا ہے جس نے قطر کے ساتھ تعلقات برقرار رکھا ہے اور تنازعہ میں ثالثی بھی کر رہا ہے۔کویت کے ذریعے 10 دن پہلے دیگر عرب ممالک نے قطر کو 13 نکاتی مطالبات کی ڈیڈ لائن مقرر کی تھی۔ اس سے پہلے آج کریملن نے کہا کہ روسی صدر ولادیمیر پوتن نے قطر اور بحرین کے رہنماؤں کے ساتھ تنازعہ کے بارے میں فون سے مختلف بات چیت اور سفارتی حل نکالنے کی ضرورت پر زور دیا۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز