پاکستان نے تاپسی اور اکشے کی فلم نام شبانہ پر لگائی پابندی

Apr 09, 2017 07:51 PM IST | Updated on: Apr 09, 2017 07:51 PM IST

قابل اعتراض مناظر کو لے کر پاکستان سینسر بورڈ نے بالی ووڈ کی ایکشن تھرلر فلم نام شبانہ کی ریلیز پر پابندی لگا دی ہے۔غور طلب ہے کہ کچھ مناظر پر قینچی چلانے کے ساتھ پاکستان میں اس فلم کو ریلیز کرنے کی اجازت دے دی گئی تھی۔ لیکن اسلام آباد کے سنیما گھروں نے مناظر میں کانٹ چھانٹ کے بغیر ہی فلم ریلیز کردی ، جس کی وجہ سے اس پر پابندی لگا دی گئی۔تاپسي پنوں اور منوج واجپئی کی اہم کردار والی نام شبانہ 31 مارچ کو پاکستان میں ریلیز کی گئی تھی۔

اس سلسلہ میں پاکستان سینسر بورڈ کے ایک افسر نے کہا کہ اس سے سینسر بورڈ کو فلم کی کارکردگی پر روک لگانے کے مجبور ہونا پڑا۔ دہشت گردی سے متعلق کچھ منظر دکھائے جانے کے لئے مناسب نہیں تھے۔سینسر بورڈ کے حکام نے اس فلم کی اسکریننگ سے انکار کر دیا ہے ، مگر مقامی ڈسٹریبیوٹر کانٹ چھانٹ کے بعد فلم دکھانا چاہتے ہیں۔

پاکستان نے تاپسی اور اکشے کی فلم نام شبانہ پر لگائی پابندی

خیال رہے کہ یہ کوئی پہلی مرتبہ نہیں ہے جب پاکستان میں بالی ووڈ کی فلموں پر پابندی لگائی گئی ہو۔ اس سے پہلے عامر کی دنگل اور سونم کی نیرجا جیسی کئی دیگر فلموں پر بھی روک لگائی جا چکی ہیں۔ پنک فلم اداکارہ تاپسي پنوں نے اس فلم میں اہم کردار ادا کیا ہے۔ اس فلم میں وہ ایک انڈر کور ایجنٹ کے کردار میں نظر آ رہی ہیں۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز