bollywood akshay kumar asked pm narendra modi does he eats mango snm رپورٹر اکشے کمار نے پوچھا ایسا سوال کہ ہنس پڑے وزیر اعظم نریندر مودی– News18 Urdu

رپورٹر اکشے کمار نے پوچھا ایسا سوال کہ ہنس پڑے وزیر اعظم نریندر مودی

اکشے کمار کے ساتھ وزیر اعظم نریندر مودی کا یہ مزاحیہ کردار لوگوں کو کافی پسند آرہا ہے۔

Apr 24, 2019 09:28 AM IST | Updated on: Apr 24, 2019 10:33 AM IST

بالی ووڈ اداکار اکشے کمار رپورٹر بن گئے ہیں۔ وہ کسی فلم کیلئے نہیں بلکہ وزیر اعظم نریندر مودی کا انٹرویو لینے کیلئے رپورٹر بنے۔ اب رپورٹر بنےتھے تو سوال تو کرنا ہی تھا۔ ایسے میں کھلاڑی اکشے کمار نے اپنے سوالوں کے درمیان ایک ایسا سوال کیا کہ پی ایم مودی زور سے ہنس پڑے۔

اکشے کمار نے وزیر اعظم نریندر مودی سے پوچھا 'کیا آپ آم کھاتے ہیں'؟   یہ  سوال سنتے ہی پی ایم مودی ہنس پڑے۔ اس کے علاوہ اکشے کمار نے انہیں ایک چٹکلا بھی سنایا۔ جس کے جواب میں پی ایم مودی نے بھی اکشے کو چٹکلا سنایا۔ اب انہوں نے جو سنایا یہ سننے کیلئے پرجوش ہیں تو ذرا انتظار کیجئے۔ جلد یہ پوری بات چیت سب کے سامنے آنے والی ہے۔

رپورٹر اکشے کمار نے پوچھا ایسا سوال کہ ہنس پڑے وزیر اعظم نریندر مودی

اکشے کمار کے ساتھ وزیر اعظم نریندر مودی کا یہ مزاحیہ کردار لوگوں کو کافی پسند آرہا ہے۔ لوک سبھا انتخابات کے درمیان ریلیوں میں پی ایم کی تقریر سے الگ اس طرح کی بات چیت سب کا دھیان کھینچ رہی ہے۔ پی ایم تو الیکشن میں مصروف ہیں۔ وہیں اکشے کمار کی بات کریں تو وہ اپنی آنے والی فلم سوریہ ونشی کو لیکر کام کر رہے ہیں۔ روہت شیٹی کے ڈائریکشن میں بننے والی اس فلم میں اکشے کمار کے ساتھ کٹرینہ کیف نظر آنے والی ہیں۔

Loading...

 

Loading...