bollywood sanjay sanjay leela bhansali introducing his niece sharmin segal and jaaved jaaferi son mizaan in upcoming film malaal snm  اس اسٹار کڈ کے ساتھ سنجے لیلا بھنسالی کی بھانجی کریں گی بالی ووڈ میں ڈیبیو– News18 Urdu

اس اسٹار کڈ کے ساتھ سنجے لیلا بھنسالی کی بھانجی کریں گی بالی ووڈ میں ڈیبیو

May 17, 2019 10:48 PM IST | Updated on: May 17, 2019 11:00 PM IST

ان دنوں بالی ووڈ میں اسٹر کڈس کی اینٹری کا دور چل رہا ہے۔ حال ہی میں ایک اوراسٹار کڈ نے بالی ووڈ میں اینٹری کرنے کی تیاری کر لی ہے۔ یہ اسٹرا کڈ کوئی اور نہیں بلکہ بالیووڈ کے سب سے بڑے فلم ساز سنجے لیلا بھنسالی کی بھانجی شرمن سہگل ہیں ۔ شرمن سہگل حال ہی میں بالی ووڈ میں اینٹری لینے جارہی ہیں۔ ان کی فلم بن کر تیار ہے اور دلچسپ بات یہ ہے کہ شرمن کی ڈیبیو فلم کا ٹریلر بھی آنے والا ہے۔ شرمن بالی ووڈ میں جاوید جعفری کے ہینڈسم بیٹے کے ساتھ فلموں میں اینٹری لے رہی ہیں۔ شرمن بیحد خوبصورت ہیں۔ ایسا مانا جارہا ہے کہ وہ بالی ووڈ کی بڑی۔نبڑی ایکڑس کو ٹکر دے سکتی ہیں۔

بتادیں کہ سنجے لیلا بھنسالی فلم 'ملال' کے ذریعے اپنی بھانجی شرمن سہگل اور جاوید ھعفری کے بیٹے میزان کو لانچ کرنے والے ہیں۔ اس کا ٹریلر کل یعنی 18 مئی کو رلیز ہونے والا ہے۔ وہیں اس سے پہلے انہوں نے سال 2008 مین فلم 'سانوریاں' کے ذریعے دو اسٹار کڈ رنبیر کپور اور سونم کپور کو بالی ووڈ میں لانچ کیا تھا۔

اس اسٹار کڈ کے ساتھ سنجے لیلا بھنسالی کی بھانجی کریں گی بالی ووڈ میں ڈیبیو

شرمن سہگل

بتایا جارہا ہے کہ میزان اور شرمن کی پہلی فلم ملال ایک لو اسٹوری ہے۔ میڈیا رپورتص میں یہ بھی کہا جارہا ہے کہ اس لو اسٹوری کو بالی ووڈ کی باقی فلموں سے الگ رکھنے کیلئے ایک ٹوئسٹ بھی رکھا گیا ہے۔ وہیں میزان اور شرمن کے فرسٹ لک کو دیکھ کر ماناجارہا ہے کہ 'ملال' کے ذریعے یہ دونوں اسٹار کڈ سوشل میڈیا پرچھانے والے ہیں۔