شلپا شیٹی اور گووندا کیلئے بری خبر ، ایک چما تو مجھ کو ..... گانا کیلئے جانا پڑ سکتا ہے جیل– News18 Urdu

شلپا شیٹی اور گووندا کیلئے بری خبر ، ایک چما تو مجھ کو ..... گانا کیلئے جانا پڑ سکتا ہے جیل

ہارٹ اٹیک سے والد کی موت سے دلبرداشتہ اداکارہ شلپا شیٹی کے لئے ہفتہ کو جھارکھنڈ سے ایک اور بری خبر آئی۔ پاكڑ کورٹ کے چیف جوڈیشل مجسٹریٹ کی عدالت نے ممبئی پولیس کو اداکارہ شلپا شیٹی اور اداکار گووندا سمیت چھ افراد کو 18 نومبر کو حاضر کرنے کا حکم دیا ہے۔

Oct 16, 2016 02:25 PM IST | Updated on: Oct 16, 2016 02:25 PM IST

رانچی : ہارٹ اٹیک سے والد کی موت سے دلبرداشتہ اداکارہ شلپا شیٹی کے لئے ہفتہ کو جھارکھنڈ سے ایک اور بری خبر آئی۔ پاكڑ کورٹ کے چیف جوڈیشل مجسٹریٹ کی عدالت نے ممبئی پولیس کو اداکارہ شلپا شیٹی اور اداکار گووندا سمیت چھ افراد کو 18 نومبر کو حاضر کرنے کا حکم دیا ہے۔ خیال رہے کہ 1997 میں فلم چھوٹے راجا میں شلپا نے 'ایک چما تو مجھ کو ادھار دے دے، بدلے میں سارا بہار لیلے ...' آئٹم سانگ کیا تھا۔ فلم کا یہ گانا یوپی اور بہار سمیت پورے شمالی ہندوستان میں کافی مقبول ہوا تھا۔ مگر اب اسی گانہ کو لے انہیں عدالت میں گھسیٹا گیا ہے۔

شلپا شیٹی پر الزام ہے کہ گانے میں بہار کو نیچا دکھانے کے اور فحاشی کا پرچار کرنے کی کوشش کی گئی ہے ۔ ایڈووکیٹ ایم ایم تیواری نے پاكڑ عدالت میں مقدمہ درج کرایا تھا۔ شلپا شیٹی کے علاوہ ڈائریکٹر ومل کمار، گلوکار ادت نارائن، الکا ياگنك ، گیت کار آنند ملند، موسیقار رانی ملك کے خلاف 5 مئی 2001 میں غیر ضمانتی وارنٹ جاری کیا گیا تھا۔ وارنٹ جاری ہونے کے بعد شلپا اور گووندا کے وکیل کی جانب سے رانچی ہائی کورٹ میں عرضی دائر کی گئی تھی۔ معاملہ پر عدالت نے نوٹس لیتے ہوئے کئی مرتبہ ممبئی کے پولیس کمشنر کو گووندا، شلپا شیٹي سمیت چھ افراد کو حاضر کرنے کیلئے کہا تھا۔

شلپا شیٹی اور گووندا کیلئے بری خبر ، ایک چما تو مجھ کو ..... گانا کیلئے جانا پڑ سکتا ہے جیل

تاہم ملزمین حاضر نہیں ہوئے۔ اب اس کو عدالت کی خلاف ورزی سمجھتے ہوئے ممبئی کے پولیس کمشنر کو ریمائنڈر بھیج کر ملزموں کو 18 نومبر کو حاضر کرانے کا حکم دیا گیا ہے۔ سی جے ایم کورٹ نے اس معاملہ میں 20 جولائی 2016 کو ہی گرفتاری کا وارنٹ جاری کر دیا تھا ۔

Loading...

Loading...