امریکہ : پولیس نے زبردستی اتروايا تھا حجاب ، مسلم خاتون کو ملا 85 ہزار ڈالر کا معاوضہ

Aug 13, 2017 01:13 PM IST | Updated on: Aug 13, 2017 01:17 PM IST

کیلی فورنیا : امریکہ میں ایک مسلم خاتون نے پولیس کی طرف سے زبردستی حجاب اتروانے پر 85 ہزار ڈالر (تقریبا 54 لاکھ روپے) کا معاوضہ حاصل کیا ہے۔ پولیس نے حراست کے دوران خاتون کا زبردستی حجاب اتروايا تھا۔ مقدمہ کے مطابق یہ واقعہ گزشتہ سال پیش آیا ، جب كرسٹي پاول اور ان کے شوہر کو پولیس نے كسٹمائزڈ لو رائڈر کار چلانے کے جرم میں گرفتار کیا تھا۔ سی این این کے مطابق پولیس کو پاول کے خلاف ایک وارنٹ ملا، جس کے بعد اسے گرفتار کر لیا تھا۔

پاول کے شوہر نے ایک خاتون افسر سے گرفتار کرنے درخواست کی، لیکن گرفتار کرنے والے افسر نے یہ درخواست ٹھكراتے ہوئے پاول کو حجاب ہٹانے کیلئے کہا۔ پاول کو حجاب کے بغیر جیل میں پوری رات کاٹنی پڑی۔ پاول کے شوہر کے بانڈ بھرنے کے بعد خاتون کو حجاب واپس کردیا گیا۔ پاول نے اپریل 2016 میں مقدمہ دائر کیا ۔ انہوں نے پولیس پر الزام لگایا کہ ان کے حقوق کی خلاف ورزی کی گئی ہے۔

امریکہ : پولیس نے زبردستی اتروايا تھا حجاب ، مسلم خاتون کو ملا 85 ہزار ڈالر کا معاوضہ

یہی نہیں پاول کو حجاب کے بغیر تصاویر کے لئے بھی پابند کیا گیا تھا۔ انہوں نے کہا کہ اس سے انہیں تکلیف ہوئی اور انہیں توہین بھی جھیلنی  پڑی۔ انہوں نے دعوی کیا کہ ان کے مذہبی عقیدہ کی خلاف ورزی کی گئی۔ کورٹ نے کیلی فورنیا کی مقامی اتھارٹی کو پاول کو 85000 ڈالر معاوضہ دینے کا حکم دیا ہے۔ امریکی اسلامک ریلیشن نے اس معاملہ کے حل کا اعلان کیا اور پاول کی تعریف بھی کی۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز