بلند شہر: 60 سالہ غلام احمد کو پیٹ پیٹ کر قتل کرنے کے سلسلہ میں ہندو یوا واہنی کے تین کارکنان گرفتار– News18 Urdu

بلند شہر: 60 سالہ غلام احمد کو پیٹ پیٹ کر قتل کرنے کے سلسلہ میں ہندو یوا واہنی کے تین کارکنان گرفتار

اترپردیش کے بلند شہر میں 60 سالہ سن رسیدہ غلام احمد کے قتل کیس میں پولیس نے تین افراد کو گرفتار کر کے جیل بھیج دیا ہے۔

May 04, 2017 10:09 PM IST | Updated on: May 04, 2017 11:17 PM IST

بلند شہر : اترپردیش کے بلند شہر میں 60 سالہ سن رسیدہ غلام احمد کے قتل کیس میں پولیس نے تین افراد کو گرفتار کر کے جیل بھیج دیا ہے۔ وہیں لڑکی کو ہریانہ سے برآمد کر لیا گیا ہے۔ پولیس کے مطابق 27 اپریل کو گرام فضل پور گاؤں کے هری پال سنگھ نے تھانہ میں تحریر دی تھی کہ سوهي گاؤں کے یوسف نے اس 19 سالہ بیٹی کا اغوا کر لیا ہے۔ معاملہ میں پولیس مسلسل دبش دے رہی تھی۔

اس دوران 2 مئی کو رات تقریبا 11 بجے ہری پال اپنے ساتھ ہندو یوا واہنی کے 5-6 کارکنان کو لے کر یوسف کے یہاں پہنچ گیا، اس کے بعد یہ لوگ یوسف کے اہل خانہ کی تلاش کرتے ہوئے جنگل گرام سوهي عام کے باغ میں پہنچے، جہاں یوسف کے خاندان کے 60 سالہ غلام احمد عرف گلو کا لاٹھی اور ڈنڈوں سے پیٹ پیٹ کر قتل کر دیا گیا۔

بلند شہر: 60 سالہ غلام احمد کو پیٹ پیٹ کر قتل کرنے کے سلسلہ میں ہندو یوا واہنی کے تین کارکنان گرفتار

ڈی جی پی سلكھان سنگھ کی طرف سے فوری طور پر گرفتاری اور لڑکی کی برآمدگی کے لئے ایس ایس پی بلند شہر کو ہدایت ملنے کے بعد پولیس نے 3 مئی کو قتل کے ملزم پلک، للت اور ہنی راگھو کو گرفتار کر کرکے جیل بھیج دیا ہے۔ وہیں جمعرات کی صبح ہریانہ کے پلول میں هٹين قصبہ سے لڑکی کو برآمد کر لیا گیا ہے۔

بلند شہر کے ایس ایس پی منی راج جی نے بتایا کہ ہم نے جانچ کے بعد تین افراد کو گرفتار کیا ہے اور انہیں جیل بھیج دیا گیا ہے ۔ تاہم اصل ملزم اب بھی فرار ہے۔ قبل ازیں ہندو یوا واہنی کے جنرل سکریٹری پی کے مال نے سی این این نیوز 18 کو بتایا تھا کہ گرفتار افراد اس کی تنظیم سے وابستہ ہیں ۔ تاہم پی کے مال نے دعوی کیا کہ گرفتار لوگوں کا اس معاملہ سے کوئی لینا دینا نہیں ہے۔

Loading...