وزارت داخلہ نے ریاستوں کو بھیجا الرٹ، ووٹوں کی گنتی کے دن بنائے رکھیں لا اینڈ آرڈر– News18 Urdu

وزارت داخلہ نے ریاستوں کو بھیجا الرٹ، ووٹوں کی گنتی کے دن بنائے رکھیں لا اینڈ آرڈر

وزارت داخلہ نے سبھی ریاستوں کے چیف سکریٹریوں اورڈی جی پی کو الرٹ کیا ہے کہ وہ تمام طرح کے حالات کے لئے تیاررہیں کیونکہ مختلف ریاستوں میں فساد بھڑک سکتے ہیں۔

May 22, 2019 08:06 PM IST | Updated on: May 22, 2019 08:06 PM IST

وزارت داخلہ نے ملک کی تمام ریاستوں کے چیف سکریٹریوں اورپولیس سربراہان (ڈی جی پی) کو الرٹ بھیجا ہے۔ انہیں یہ الرٹ جمعرات 23 مئی کوہونے والی ووٹوں کی گنتی سے متعلق جاری کیا گیا ہے۔ الرٹ پیغام میں ووٹوں کی گنتی والے دن مختلف ریاستوں میں فسادات برپا ہونے کا خدشہ ظاہرکیا گیا ہے۔ وزارت داخلہ نے ریاستوں اورمرکزکے زیراقتدارخطوں میں لا اینڈ آرڈر بنائے رکھنے کی اپیل کی ہے۔

واضح رہے کہ لوک سبھا الیکشن سات مرحلوں میں منعقد ہوئے تھے۔ الیکشن کا پہلا مرحلہ 11 اپریل سے شروع ہوکر19 مئی تک چلا تھا۔ ووٹوں کی گنتی جمعرات کویعنی 23 مئی کوہونی ہے، جس کے پیش نظروزارت داخلہ نے ریاستوں کو الرٹ جاری کیا ہے تاکہ کسی بھی طرح کی ناگہانی حادثات سے وقت رہتے ہوئے نمٹا جاسکے یا کسی بھی اس طرح کے حادثات کو روکا جاسکے۔

وزارت داخلہ نے ریاستوں کو بھیجا الرٹ، ووٹوں کی گنتی کے دن بنائے رکھیں لا اینڈ آرڈر

وزارت داخلہ نے سبھی ریاستوں کے چیف سکریٹریوں اورپولیس سربراہ کوووٹوں کی گنتی سے قبل الرٹ کیا ہے۔

Loading...

قابل ذکرہے کہ الیکشن ختم ہونےکے بعد میڈیا رپورٹس میں کچھ مقامات پرای وی ایم بدلنے جیسی خبریں آئی تھیں۔ حالانکہ الیکشن کمیشن نےاس طرح کےکسی بھی حادثہ سےانکارکیا ہے۔ ان کےمطابق ای وی ایم فل پروف ہےاوراسٹرانگ روم میں سخت سیکورٹی میں ہے۔

Loading...