پنجاب میں انتخابات سے پہلے کانگریس کو ملی نئی طاقت ، عام آدمی پارٹی اور بی جے پی کے کئی لیڈران پارٹی میں شامل

پنجاب اسمبلی انتخابات سے عین قبل کانگریس کو آج اس وقت نئی طاقت ملی جب شرومنی اکالی دل ، عام آدمی پارٹی اور بی جے پی کے کئی لیڈران پردیش کانگریس کے سربراہ امریندر سنگھ کی موجودگی میں پارٹی میں شامل ہو گئے

Dec 25, 2016 07:02 PM IST | Updated on: Dec 25, 2016 07:10 PM IST
پنجاب میں انتخابات سے پہلے کانگریس کو ملی نئی طاقت ، عام آدمی پارٹی اور بی جے پی کے کئی لیڈران پارٹی میں شامل

چندی گڑھ: پنجاب اسمبلی انتخابات سے عین قبل کانگریس کو آج اس وقت نئی طاقت ملی جب شرومنی اکالی دل ، عام آدمی پارٹی اور بی جے پی کے کئی لیڈران پردیش کانگریس کے سربراہ امریندر سنگھ کی موجودگی میں پارٹی میں شامل ہو گئے۔ اکلی لیڈر كمل جيت سنگھ كروال آج کانگریس میں شامل ہو گئے ، جو کبھی رکن اسمبلی سمرجيت سنگھ کے قریبی مانے جاتے تھے۔

عام آدمی پارٹی کی مرکزی ایگزیکٹیو کمیٹی کی سابق رکن يامني گومار نے بھی کانگریس کا دامن تھام لیا۔ کانگریس میں شامل ہونے والے دیگر لیڈروں میں ایل آر نیر، سابق چیف کمشنر (انکم ٹیکس) اور پارٹی سپروائزر گگن ساہنی شامل ہیں۔ اس موقع پر پنجاب کانگریس کے صدر امریندر نے کہا کہ یہ لیڈران 'غیر مشروط طور کانگریس میں شامل ہوئے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ وہ اپنی اپنی پارٹیوں کی پالیسیوں اور لیڈروں کے ایجنڈے سے پوری طرح الجھن میں پھنس چکے تھے۔ امریندر نے ان رہنماؤں کے کانگریس میں شامل ہونے کو آئندہ اسمبلی انتخابات میں 'واضح اکثریت کی جانب کانگریس کے سفر میں ایک اور سنگ میل قرار دیا۔ انہوں نے کہا کہ یہ چیزیں دیگر تمام جماعتوں کے 'مکمل طور میدان سے اکھڑ جانے کا بین ثبوت ہیں۔

اس موقع پر كروال نے کہا کہ 'پارٹی کی عوام مخالف پالیسیوں کی وجہ سے انہوں کانگریس میں شامل ہونے کا فیصلہ کیا ۔ جبکہ کیجریوال اور عام آدمی پارٹی پر 'دلت مخالف، سکھ مخالف اور پنجاب مخالف ہونے کا الزام لگا چکیں يامني نے کہا کہ عام آدمی پارٹی مکمل طور گڑبڑ ہے، لیڈران جھوٹے وعدے کر کے پنجاب کے لوگوں کو بے وقوف بنا رہے ہیں۔

Loading...

علاوہ ازیں دوراها سے متعدد بی جے پی لیڈران بھی کانگریس میں شامل ہو گئے۔ ان میں دوراها بی جے پی ڈویزن کے صدر راہل بیكٹر، نائب صدر انیش بیكٹر سکریٹری ورون شرما اور جنرل سکریٹری انوپ بیكٹر اور کئی دیگر پارشد اور بی جے پی لیڈران شامل ہیں۔

Loading...