اترپردیش کے بلیا میں زہریلی شراب پینےسے تین ہلاک، 15 بیمار– News18 Urdu

اترپردیش کے بلیا میں زہریلی شراب پینےسے تین ہلاک، 15 بیمار

بلیا ۔ اتر پردیش میں بلیا کے سكھپورا علاقے میں زہریلی شراب پینے سے ہلاک ہونے والوں کی تعداد بڑھ کر تین ہو گئی ہے۔ ضلع انتظامیہ نے معاملے کی تحقیقات کا حکم دےدیا ہے۔

Nov 21, 2015 08:12 PM IST | Updated on: Nov 21, 2015 08:17 PM IST

بلیا ۔  اتر پردیش میں بلیا کے سكھپورا علاقے میں زہریلی شراب پینے سے ہلاک ہونے والوں کی تعداد بڑھ کر تین ہو گئی ہے۔ ضلع انتظامیہ نے معاملے کی تحقیقات کا حکم دےدیا ہے۔

پولیس نے آج یہاں بتایا کہ دھرهرا گاؤں میں پردھان کے عہدے کے امیدوار نوین نے بدھ کی رات تقریبا 20 دیہاتیوں کو چوکھا باٹی کی دعوت دی تھی جس میں کچی شراب تقسیم کی گئی تھی۔ پینے کے بعد دیہاتیوں کی حالت بگڑنے لگی اور کیشو بند (60) کی اسی رات موت ہوگئی۔

اترپردیش کے بلیا میں زہریلی شراب پینےسے تین ہلاک، 15 بیمار

اگلے دن یعنی جمعرات کو آنکھوں میں دھندھلاپن، بیہوشی اور پیٹ درد کی شکایت لے کر دیہاتی ضلع ہسپتال میں آنا شروع ہوئے۔ دریں اثنا علاج کے دوران جمعہ کو کندن گپتا (60) نے دم توڑ دیا۔ ڈاکٹروں کی اطلاع پر موقع پر پہنچی پولیس نے آخری رسم کی ادائیگی کے لئے لے جانے والی کندن کے لاش کو اپنے قبضے میں لے لیا۔

کل دیر رات گووند بند (55) کی موت ہو گئی۔ پولیس نے دونوں لاشوں کو آج پوسٹ مارٹم کے لئے بھیجا ہے۔ ہسپتال میں داخل سوريہ دیو (35) شراب حادثے میں اپنی آنکھوں کی روشنی گنوا چکا ہے جبکہ دیگر 14 لوگوں کا علاج جاری ہے۔ ضلع مجسٹریٹ شرد کمار سنگھ نے آج بتایا کہ واقعے کی تحقیقات کے لیے ایڈیشنل ضلع مجسٹریٹ، ایڈیشنل پولیس سپرنٹنڈنٹ اور چیف میڈیکل افسر کی تین رکنی کمیٹی قائم کر دی گئی ہے۔

Loading...

Loading...