پناما کیس میں اہل خانہ سے پوچھ گچھ پر نواز شریف نے کہا : مجھے کوئی ڈر نہیں ، میرے ہاتھ بالکل صفاف ہیں

Jul 07, 2017 10:27 AM IST | Updated on: Jul 07, 2017 10:27 AM IST

اسلام آباد : پاکستان کے وزیر اعظم نواز شریف نے کہا ہے کہ ملک کے عوام نے انہیں پورے پانچ سال کے لئے مینڈیٹ دیا ہے اور اس کا مجھ پر پورا بھروسہ ہے۔ پاکستانی اخبار دی ایکسپریس ٹربیون میں شائع ایک رپورٹ کے مطابق مسٹر شریف نے تاجکستان کے دو روزہ دورے پر ان کے ساتھ جانے والے صحافیوں سے کل بات چیت میں کہا، ’’ملک کا مجھ پر اور ان کی ترقی سے متعلق پالیسیوں پر مکمل اعتماد ہے‘‘۔ انہوں نے کہا کہ عوام سال 2018 میں ان کی پارٹی کو پھر سے اقتدار سونپے گی کیونکہ انہیں ان کی پالیسیوں پر انحصار ہیں۔

پناما پیپر لیک معاملے میں مشترکہ تفتیشی ٹیم (جےاي ٹي) کی طرف سے ان کے خاندان کے اراکین سے جانے والی پوچھ گچھ کے بارے میں پوچھے جانے پر نواز شریف نے کہا، ’’مجھے ڈرنے کی ضرورت نہیں ہے کیونکہ میرے ہاتھ صاف ہیں‘‘۔

پناما کیس میں اہل خانہ سے پوچھ گچھ پر نواز شریف نے کہا : مجھے کوئی ڈر نہیں ، میرے ہاتھ بالکل صفاف ہیں

گیٹی امیجیز

نواز شریف نے کہا، ’’میرے خلاف الزام کیا ہے؟ کیا میں نے قومی خزانے کو لوٹا ہے؟ کیا میں نے کچھ بدعنوانی کی ہے یا رشوت لی ہے؟ ‘‘  انہوں نے کہا کہ ان کے خاندان کے کاروبار کے معاملات کا سیاسی فوائد کے لئے استعمال کیا جا رہا ہے۔ ان کی حکومت کے خلاف بار بار سازش رچی گئی۔ انهوں نے امید ظاہر کہ اس بار ان کے مخالف ناکام ہو جائیں گے۔

نواز شریف نے کہا، ’’میں نے کبھی بھی ہار نہیں مانی۔ میں نے سال 2014 میں بھی بحران کا سامنا کیا اور پھر گزشتہ سال بھی میں نے یہ دور دیکھا۔ انشاء اللہ اس بار بھی میں اس بحرانی دور سے باہر آجاؤں گا‘‘۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز