ایک ماہ قبل ہی پنجاب سے امریکہ پہنچے 26 سالہ ہندوستانی نوجوان کا گولی مار کر قتل، سشما نے کہا :جانچ جاری

Apr 08, 2017 03:14 PM IST | Updated on: Apr 08, 2017 03:16 PM IST

نئی دہلی: وزیر خارجہ سشما سوراج نے امریکہ کےدار الحکومت واشنگٹن میں فائرنگ کے واقعہ میں قتل ہونے والے ہندوستانی نوجوان کے خاندان کو ہر ممکن مدد دینے کی یقین دہانی کراتے ہوئے آج کہا کہ سان فرانسسکو میں واقع ہندوستانی قونصل خانہ مسلسل ان کے رابطے میں ہے۔

محترمہ سشماسوراج نے ٹویٹ کر کے بتایا کہ ہم جانچ ایجنسیوں کے رابطے میں ہیں۔ انہیں سی سی ٹی وی فوٹیج مل گئی ہے اور متعلقہ حکام قصورواروں کو پکڑنے کے کوشش کر رہے ہیں۔ قونصل خانہ کے اہلکار پولس افسران سے مسلسل رابطے میں ہیں۔

ایک ماہ قبل ہی پنجاب سے امریکہ پہنچے 26 سالہ ہندوستانی نوجوان کا گولی مار کر قتل، سشما نے کہا :جانچ جاری

اس سے پہلے ایک ٹویٹ کرکے انہوں نے بتایا کہ انہیں امریکہ کے واشنگٹن میں فائرنگ کے تبادلے میں ایک ہندوستانی نوجوان وکرم جريال کے مارے جانے کی اطلاع ملی ہے۔ نوجوان 26 سال کا تھا اور محض 25 دن پہلے امریکہ گیا تھا۔ وہ اپنے خاندانی دوست کے ياکیما ​​سٹی میں واقع گیس اسٹیشن پر کام کرتا تھا۔

انہوں نے بتایا کہ گزشتہ چھ اپریل کو آدھی رات کے بعد 1:30 بجے دو بدمعاش وکرم کی دکان میں گھس آئے اور اس سے نقدی چھین کر اس کے سینے میں گولی مار دی جس سے اس کی موت ہو گئی۔ واضح رہے کہ وکرم کا خاندان پنجاب کے هوشيارپور کے باشندے ہیں ۔اس کے بھائی نے کل ٹویٹ کر کے وزیر خارجہ کو یہ اطلاع دی تھی۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز