کمار وشواس کے گھر چل رہی ہے ممبران اسمبلی کی میٹنگ، لے سکتے ہیں بڑا فیصلہ

نئی دہلی۔ عام آدمی پارٹی (آپ) لیڈر کمار وشواس کے گھر ایک اہم میٹنگ چل رہی ہے۔ میٹنگ میں تقریبا چھ آپ ممبران اسمبلی شامل ہیں۔

May 02, 2017 02:57 PM IST | Updated on: May 02, 2017 02:57 PM IST

نئی دہلی۔ عام آدمی پارٹی (آپ) لیڈر کمار وشواس کے گھر ایک اہم میٹنگ چل رہی ہے۔ میٹنگ میں تقریبا چھ آپ ممبران اسمبلی شامل ہیں۔ میٹنگ دوپہر ایک بجے سے مسلسل چل رہی ہے۔ ملاقات کے دوران امانت اللہ خان کو پارٹی سے باہر کئے جانے پر چرچا ہو رہی ہے۔ ذرائع کی مانیں تو کمار وشواس پارٹی کے کچھ اراکین اسمبلی کے ساتھ اپنے گھر سیکٹر -3، وسندھرا، غازی آباد میں ملاقات کر رہے ہیں۔ ملاقات میں رکن اسمبلی بھاونا گوڈ، راجیش، منوج كونڈلی، راجو دھينگرا وغیرہ ممبر اسمبلی موجود ہیں۔

میٹنگ میں اس بات کو لے زیادہ زور دیا جا رہا ہے کہ امانت اللہ کے صرف پی اے سی سے استعفی دینے سے کام نہیں چلے گا۔ انہیں پارٹی سے باہر کیا جائے۔ اجلاس میں یہ بھی بات اٹھی ہے کہ اگر امانت اللہ نے یہ ہی الزام کیجریوال پر لگائے ہوتے تو ممبر اسمبلی پر کیا کارروائی ہوتی۔ ذرائع کا کہنا ہے کہ اجلاس کے بعد شام تک کمار وشواس حامیوں کا خیمہ کوئی بڑا فیصلہ لے سکتا ہے۔

کمار وشواس کے گھر چل رہی ہے ممبران اسمبلی کی میٹنگ، لے سکتے ہیں بڑا فیصلہ

اس واقعہ کے بعد معاملے نے پکڑا طول

آپ ممبر اسمبلی امانت اللہ خان نے کمار وشواس پر الزام لگائے تھے کہ وہ بی جے پی کے اشارے پر کام کر رہے ہیں۔ اس کے بعد کمار وشواس کے خیمے سے بھی ممبر اسمبلی کے خلاف محاذ کھول دیا گیا۔

aap-11

 

 

 

ڈرامائی واقعات کے تحت پیر دیر رات ممبر اسمبلی نے پی اے سی سے استعفی دے دیا۔ لیکن کمار خیمہ صرف پی اے سی سے استعفی دیے جانے سے ہی مطمئن نہیں ہے۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز