صدارتی انتخابات میں عام آدمی پارٹی اپوزیشن امیدوار میرا کمار کی کرے گی حمایت

Jul 13, 2017 11:37 PM IST | Updated on: Jul 13, 2017 11:37 PM IST

نئی دہلی: عام آدمی پارٹی (آپ)نے صدارتی انتخابات میں پارٹی کی حمایت دینے سے متعلق قیاس آرائیوں پر روک لگاتے ہوئے اپوزیشن کی مشترکہ امیدوار میرا کمار کے حق میں ووٹ کرنے کا آج اعلان کیا ہے۔

پارٹی کے سینئر لیڈر اور قومی ترجمان سنجے سنگھ نے پریس کانفرنس میں اس کا اعلان کیا۔ انہوں نے بتایا کہ پارٹی کی سیاسی امور (پی اے سی) کی میٹنگ میں محترمہ کمار کو حمایت دینے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔ پریس کانفرنس میں پارٹی لیڈر آشوتوش اور دلیپ پانڈے بھی موجود تھے۔

صدارتی انتخابات میں عام آدمی پارٹی اپوزیشن امیدوار میرا کمار کی کرے گی حمایت

مسٹر سنگھ نے کہا، "پارٹی کا خیال ہے کہ صدارتی انتخابات کے لیے سیاست سے اوپر اٹھ کرسوچا جانا چاہئے، ملک کے اس اعلی ترین عہدے کے لیے ووٹنگ کی تو ضرورت ہی نہیں پڑني چاہئے۔ اس باوقار عہدے کے لئے اتفاق رائے سے تمام جماعتوں كو مناسب شخص کو منتخب کر لیا جانا چاہئے۔ "

صدر پرنب مکھرجی کی مدت 24 جولائی کو ختم ہو رہی ہے۔نئے صدر کے لیے ووٹنگ 17 جولائی کو اور نتیجہ 20 جولائی کو اعلان کیا جائے گا۔ دہلی میں 70 ایم ایل اے، سات لوک سبھا اور تین راجیہ سبھا کے ممبر پارلیمنٹ ہیں۔ اسمبلی میں بوانا کی سیٹ خالی ہے۔ آپ کے 65 رکن اسمبلی ہیں۔ چار رکن اسمبلی بی جے پی کے ہیں۔ لوک سبھا کے ساتوں رہنما بی جے پی کے ہیں جبکہ راجیہ سبھا سے تینوں رہنما کانگریس کے ہیں۔ آپ کے چار رہنما پنجاب سے ہیں جبکہ 20 ممبران اسمبلی پنجاب اسمبلی میں ہیں۔

دہلی کے کئی پارٹی ممبران اسمبلی معطل ہیں، اس لئے ایسا خدشہ ہے کہ رکن اسمبلی پارٹی کے فیصلے کے باوجود قومی جمہوری اتحاد (این ڈی اے) کے امیدوار رام ناتھ كووند کے حق میں بھی ووٹ کر سکتے ہیں۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز